  • 51. Data: 2011-01-11 17:17:28
    Temat: Re: jak zakończyć wykusz pod okapem?
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:igi2et$dvb$1@mx1.internetia.pl...

    > Zapoznaj sie moze z tym co sie na rynku i w ogole w technice dzieje.

    Nie mówię o mobilnych sprawach ale o rozprowadzeniu po domu. Ja wiem, że oni
    by chcieli kartę sim i abonament do każdego gniazdka czy wyłącznika ale nam
    nie o to chodzi.

  • 52. Data: 2011-01-11 17:18:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Nie mówię o mobilnych sprawach ale o rozprowadzeniu po domu. Ja wiem, że
    > oni by chcieli kartę sim i abonament do każdego gniazdka czy wyłącznika

    Ja tez nie mowie o mobilnych, po prostu nie orientujesz sie i tyle.

  • 53. Data: 2011-01-11 17:21:24
    Od: "adi" <a...@g...com>

    vana jełopie nigdy nie mam i nie miałem chyba ci sie posty pojebały, ty mi
    tak kutasie działasz na nerwy ze zaluje ze nie mieszkamy blizej siebie

  • 54. Data: 2011-01-11 17:34:04
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
    > vana jełopie nigdy nie mam i nie miałem chyba ci sie posty pojebały, ty mi
    > tak kutasie działasz na nerwy ze zaluje ze nie mieszkamy blizej siebie

    wykonawca jednak :-)
    Ostatnio było o wywracaniu samochodów, osiłkach, wyjmowaniu bezpieczników
    :-) Teraz groźby karalne :-)

  • 55. Data: 2011-01-11 17:36:48
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Ja tez nie mowie o mobilnych, po prostu nie orientujesz sie i tyle.

    Mnie żadne gigahertze nie przechodzą przez stropy, bez względu na ustawioną
    moc czy zysk anten. Kable do transmisji różnicowej to jedyna rzecz, która
    przetrwa.
    Co do sprzętu to już nie takie pewne.

  • 56. Data: 2011-01-11 17:43:39
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > wykonawca jednak :-)
    > Ostatnio było o wywracaniu samochodów, osiłkach, wyjmowaniu bezpieczników
    > :-) Teraz groźby karalne :-)

    inteligencja to ty nie grzeszysz, kończe z tobą dyskusje bo mam dość
    zniżania się do twego poziomu

  • 57. Data: 2011-01-11 17:52:18
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
> [...]

    Tobą się nie ma co przejmować :-) ty do wszystkich taki jesteś :-)

    Te posty już po postach o pożyczkę 25 tysięcy złotych:-) Tamte faktycznie
    były wcześniejsze niż zakup samochodu dla kobiety :-)

    http://www.grupy.v10.pl/auto,dla,kobiety,1,2377688,2
    010_11.html

    Na allegro adbud7 ty ty nie ? 10 lat firma i pożyczasz 25 tysięcy na 5 lat ?
    Zabrali ci narzędzia ? :-)

  • 58. Data: 2011-01-11 17:55:07
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
> [...]

    Albo to:

    http://www.sukcesfinansowy.pl/forum-bankowe/3905-kto
    ry-bank-nie-wnika-zbytnio-w-dochody.html

    Co z ciebie za człowiek ?

  • 59. Data: 2011-01-11 17:59:38
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
> [...]

    BUDOWĄ DOMÓW ZAJMUJEMY SIĘ OD PRZESZŁO 10 LAT NA TERENIE CAŁEGO DOLNEGO
    ŚLĄSKA. DOŚWIADCZENIE NABYTE W TYM OKRESIE POZWALA NAM NA SZYBKĄ, FACHOWĄ
    JAK RÓWNIEŻ ZADOWALAJĄCĄ INWESTORA REALIZACJĘ. ZAKRES NASZYCH PRAC OBEJMUJĘ
    CAŁKOWITĄ BUDOWĘ DOMU OD PODSTAW ZAWIERAJĄCĄ STAN SUROWY, INSTALACJE,TYNKI,
    POSADZKI ZABUDOWY GK , WYKOŃCZENIA ,ELEWACJĘ , PODBITKĘ, OGRODZENIA,
    INFRASTRUKTURĘ TERENU. PRACĘ REALIZUJEMY Z MATERIAŁÓW POWIERZONYCH LUB
    WŁASNYCH.WIELOLETNIA WSPÓŁPRACA Z HURTOWNIAMI BUDOWLANYMI POZWALA NAM NA
    UZYSKANIE KORZYSTNYCH RABATÓW CO OSZCZĘDZA CZAS ORAZ PIENIĄDZE
    INWESTORA.ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY ORAZ DO OBEJRZENIA DOTYCHCZASOWYCH
    REALIZACJI, GŁÓWNIE NA TERENIE WROCŁAWIA I OKOLIC. NA ŻYCZENIE KLIENTA
    WYSTAWIAMY FAKTURY VAT. ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA POZOSTAŁYCH AUKCJI NA
    KTÓRYCH OFERUJEMY INNE USŁUGI BUDOWLANE.

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1185157471&apv_
    visits=1

    Wszystko na ten temat :-)

  • 60. Data: 2011-01-11 18:02:46
    Od: "adi" <a...@g...com>

    jaki ty jestes pusty, czy słyszałes kiedyś o dwóch takich samych nickach
    nazwach firm itp? czy tylko patrzysz na swoje głupie interpretacje