  • 21. Data: 2010-01-14 11:08:42
    Temat: Re: jaka kasa za polozenie paneli?
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    news:hilo8h$uur$1@news.onet.pl...

    > Trzeba sobie bylo uszczelke samemu wymienic. O ile masz jakis normalny
    > samochód, a nie amerykanca z V-ka i 10 garami ;-)
    > Ja sie za remont glowicy zabieram od 2 lat. Do tej pory wazniejsza byla
    > budowa... Ale latem w koncu sie doczeka :-)
    > Mechaników samochodowych unikam jak ognia. Zwykle sam robie drobne naprawy
    > szybciej.
    >
    > --
    > Bartek

    jesli głowica to drobna naprawa to podziwiam umiejętnosci

    p.

  • 22. Data: 2010-01-14 14:46:29
    Temat: Re: jaka kasa za położenie paneli?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > tiaaaa
    >
    > a kto zawiaj w sreberko? :)

    zdziwiłbyś się...
    o 21 przyszli dwaj panowie
    pokój pusty - panele, folia, podkład - wszystko obok "pod ręką"
    o 22 wychodzili
    po złożeniu całej podłogi zauważyli, że na środku jeden panel uszkodzony -
    więc rozebrali, wymienili i złożyli jeszcze raz

    pokój 20m2

    zapłaciłem 3zł za m2
    przy zakupie paneli było chyba 0.50

    gdybym wiedział wcześniej....

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 23. Data: 2010-01-14 16:16:01
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Sty, 01:24, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

> [...]
    > budowa... Ale latem w koncu sie doczeka :-)
    > Mechaników samochodowych unikam jak ognia. Zwykle sam robie drobne naprawy

    No wlasnie mam 3.0 V6 ale japonca - toyota silnik VZE130 :) Raczej bym
    sie nie podjal samemu naprawiania - sam rozrzad w tym ustawic czy
    zawory sprawdzic (zawory plytkowe do manualnej regulacji) to wyzsza
    szkola jazdy ;D Pozatym do konca nie bylo wiadomo co to. Ostatecznie w
    sumie dalej nie wiadomo bo po rozebraniu wszystko wygladalo jak
    nowe :))) Ale to jest czolg nie auto - na tych pieciu garach
    przejezdzilem ok 8 miesiecy i blisko ~15 tys km. Objawy byly tylko
    takie ze wcinal plyn z chlodnicy (co 2 miesiace wielka dolewka 4l),
    nie palil ten gar no i w zwiazku z tym wiecej palil (25l ;))))
    Cisnienie 3bar nizsze na jednym garze. Ostatecznie chyba tylko glowica
    sie lekko zdeformowala bo byla minimalnie krzywa i to prawdopodobnie
    bylo przyczyna usterki. Zeszlifowali, uszczelke wymienili i wszystko
    smiga ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2010-01-19 22:50:57
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

> [...]

    > sie lekko zdeformowala bo byla minimalnie krzywa i to prawdopodobnie
    > bylo przyczyna usterki. Zeszlifowali, uszczelke wymienili i wszystko

    Ja w wojsku nie bylem i czolgów sie nie podejmuje :-)
    W moim oplu z X20XEV przy glowicy nie ma za duzo roboty.
    A btw. kupiles te rury do geberita? bylem w sobote w bims plus - kosztuja
    ok. 40zl netto. Dostepne od reki.

    --
    Bartek