  • 11. Data: 2010-01-13 12:39:20
    Temat: Re: jaka kasa za położenie paneli?
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > a zarobek na panelach :)

    zgadza sie, ale to wpada do ich kieszeni bez wzgledu kto te panele
    zamontuje. Fakt, ze gdyby nie montaz, klient moglby pojsc do konkurencji.
    Chcialem tylko zwrocic uwage na to, ze "montaz w cenie" wcale nie jest w
    cenie i jednak cos klienta kosztuje.

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2010-01-13 12:51:54
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > a zarobek na panelach :)

    Ale i tak łączna cena za panele+montaz jest nizsza niz same panele w
    Komforcie np.

    Krzysiek

  • 13. Data: 2010-01-13 13:28:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 01:35:47 -0800 (PST), pio napisał(a):

    > Ja skorzystałem z własnie takiej oferty. Firma z Mysłowic (jakoś
    > wiekszosć tych form jets na Ślasku i w Zagłebiu).

    Bo tam sa fabryki.

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2010-01-13 13:33:30
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    > Bo tam sa fabryki.
    >
    > --
    paneli???

    Mielec, Żary - to chyba nie jest Śląsk i Zagłębie

    p.

  • 15. Data: 2010-01-13 14:56:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 14:33:30 +0100, Przemek napisał(a):

    > paneli???

    tak
    Classen np. ma fabryke w Zwonowicach, k. Rybnika, jak popatrzysz na Allegro
    to sporo firm sprzedających panele Classena razem z montażem jest właśnie z
    tych okolic

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2010-01-13 19:10:26
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Na jaką kasę być przygotowanym za położenie paneli?

    Na Pomorzu ok.12zł/m2, 5zł/mb listwy.
    Jeśli jeszcze nie kupiłeś paneli, to w "twojej" okolicy kupowałbym "panele z
    montażem w cenie".
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 17. Data: 2010-01-13 23:05:29
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 13 Sty, 10:14, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Przyznaj - rzadko tu bywasz, bo inaczej znałbyś odpowiedź - każda cena
    > jest za wysoka. Tutaj każdy sam potrafi lepiej.
    > Wszystko. :)

    Bo paneli nie umiec polozyc to juz trzeba miec nie tylko dwie lewe
    rece ale chyba i dwie lewe nogi ;-)) Moja ciotka kladla pare lat temu
    sama panele (kiedy jeszcze nie bylo klikklakow;) i bez problemu dala
    rade.. Ja jakis miesiac temu polozylem w jedno popoludnie 35m2. Sam w
    ~5h - ok 25m2.

    Co z tego, ze montaz w cenie jak dostajemy FV na 7% vat. Wole kupic w
    takiej samej cenie bez montazu i sobie te 15% vatu odzyskac w US, a
    polozyc samemu. Panele do tych dwoch pokoikow kosztowaly mnie z 22%
    vat ok 1,7k pln. Z vatom 7% kosztowalyby 1,5k pln, czyli te dwie
    stowki jestem do przodu na samodzielnym montazu. Czy warto? Jak kto
    woli.. Ja poswiecilem jeden wieczor i dwie stowy mam w kieszeni ;-) I
    tak musialbym byc i stac nad tymi fachmanami (no przeciez ich nie
    zostawie samych w chaupie, jeszcze co ukradna ;) wiec odrazu prosze o
    "siarap" dla tych co zaczna o tym ile by to w tym czasie pieniedzy
    gdzie indziej zarobili :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2010-01-13 23:10:26
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Sty, 00:05, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    > tak musialbym byc i stac nad tymi fachmanami (no przeciez ich nie
    > zostawie samych w chaupie, jeszcze co ukradna ;) wiec odrazu prosze o

    Musze jeszcze sie wyzalic na "fachowcow" - wczoraj odebralem furke od
    takiego jednego (duzy zaklad, autoryzowany serwis bosh, pelna
    profeska) - trzymali ja poltorej miesiaca (wymiana uszczelki pod
    glowica), odebralem i co ? Zepsuli gaz.. Tlumaczyli sie ze jeden z
    wtryskow gazu musial juz byc walniety i mam jechac do gazmana.. Uhu!
    Trzebabylo dzialac samemu - podlubalem 8h i za 30 pln furka jezdzi jak
    nowa. Dupa, a nie wtrysk - scisneli kolektorem ssacym jedna z gumowych
    rurek od wtrysku gazowego do kolektora, no i gaz nie mial jak
    dolatywac..

    Tak to wlasnie jest z "fachmanami". Myslisz, wmawiasz sobie, masz
    nadzieje, ze placisz 2 x wiecej za jakos, za to ze w poczekalni mozesz
    sobie wypic gratis czekolade i jestes milo obsluzony a tu klops - to
    tylko marketingowy belkot, a fure naprawial pewnie uczen - praktykant
    ehh.. :) Wlasnie dlatego lepiej wszystko robic samemu i miec pewnosc,
    ze jest zrobione DOBRZE.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2010-01-14 00:24:48
    Temat: Re: jaka kasa za polozenie paneli?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

> [...]
    > tylko marketingowy belkot, a fure naprawial pewnie uczen - praktykant
    > ehh.. :) Wlasnie dlatego lepiej wszystko robic samemu i miec pewnosc,

    Trzeba sobie bylo uszczelke samemu wymienic. O ile masz jakis normalny
    samochód, a nie amerykanca z V-ka i 10 garami ;-)
    Ja sie za remont glowicy zabieram od 2 lat. Do tej pory wazniejsza byla
    budowa... Ale latem w koncu sie doczeka :-)
    Mechaników samochodowych unikam jak ognia. Zwykle sam robie drobne naprawy
    szybciej.

    --
    Bartek

  • 20. Data: 2010-01-14 11:06:22
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

> [...]
    > Allegro
    > to sporo firm sprzedających panele Classena razem z montażem jest właśnie

    tego nie wiedzialem

    p.