  • 1. Data: 2010-07-05 16:03:19
    Temat: jaka kosiarka spalinowa ?
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Muszę na działkę kupić kosiarkę spalinową. Chciałbym na to przeznaczyć
    do 700 zł. Możecie coś polecić, albo na co zwrócić uwagę?
    Działeczka 3 ary więc bez szaleństw.
    A może elektryczna? Ale jest trochę drzew i krzewów więc nie wiem czy ma
    to sens?
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl

  • 2. Data: 2010-07-05 16:22:27
    Temat: Re: jaka kosiarka spalinowa ?
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Działeczka 3 ary więc bez szaleństw.
    > A może elektryczna? Ale jest trochę drzew i krzewów więc nie wiem czy ma

    Im więcej KM tym lepiej

  • 3. Data: 2010-07-05 18:20:16
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Na 3 ary to dowolna będzie dobra. Zapewne chcesz zbierać skoszoną trawę do
    kosza, a nie zostawiać na trawniku. Tu odradzam kosze plastikowe. Lepsze są
    "miękkie" z takiej ni to siatki, ni to tkaniny.
    Jacek
    PS
    więcej dowiesz się na pl.rec.ogrody

  • 4. Data: 2010-07-05 19:53:22
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-07-05 20:20, Jacek pisze:
    > Na 3 ary to dowolna będzie dobra. Zapewne chcesz zbierać skoszoną trawę
    > do kosza, a nie zostawiać na trawniku. Tu odradzam kosze plastikowe.
    > Lepsze są "miękkie" z takiej ni to siatki, ni to tkaniny.

    Dlaczego odradzasz plastikowe kosze?

  • 5. Data: 2010-07-06 05:23:16
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Jak przy pustym lub prawie pustym koszu złapiesz kawałek gałęzi, kość,
    której nie dojadł pies sąsiada a przyniosły wrony, ewentualnie kamień czy
    inny twardy przedmiot, to dziura w koszu albo przynajmniej pęknięcie
    gwarantowane.
    Jacek

  • 6. Data: 2010-07-06 05:25:16
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Do tego szybciej się zatykają szczeliny w koszu, a przy zatkanych nie
    zbiera, albo zbiera kiepsko, chociaż przy 3 arach może to być bez większego
    znaczenia
    Jacek

  • 7. Data: 2010-07-06 06:38:21
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > której nie dojadł pies sąsiada a przyniosły wrony, ewentualnie kamień czy
    > inny twardy przedmiot, to dziura w koszu albo przynajmniej pęknięcie

    Przy kosiarkach elektrycznych z plastikowemi koszami nigdy mi się nic
    takiego nie stało, a kamienie, gałęzie i kości latały. Ze spalinówkami nie
    miałem doświadczeń.

  • 8. Data: 2010-07-06 06:58:49
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ja wymieniałem plastikowy kosz 2 razy w ciągu 6 lat (nie liczę klejenia i
    łatania).
    Jacek

  • 9. Data: 2010-07-06 07:36:03
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Działeczka 3 ary więc bez szaleństw.
    > A może elektryczna? Ale jest trochę drzew i krzewów więc nie wiem czy ma
    Na 3 ary to kup najprostszą spalinówke jaka dostaniesz.
    Spokojnie może byc bez napędu
    Za 400-450zł kupisz np w Bricomarche
    http://www.ceneo.pl/;0151438930-10.htm
    Ja mam i sobie bardzo chwale. A kosze tez ok 3-4 arów

    A teraz Biedronce są solidne duże kosiarki, mają funkcje mielenia trawy
    Ostatnio przecenili je z 799zł na 500zł
    http://img156.imageshack.us/img156/4407/kosiarka.jpg

    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-07-06 08:12:43
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Kris pisze:

> [...]
    > Ja mam i sobie bardzo chwale. A kosze tez ok 3-4 arów
    >
    > A teraz Biedronce są solidne duże kosiarki, mają funkcje mielenia trawy

    Ale mimo wszystko dobrze by było aby ta kosiarka miała metalową obudowę
    jeśli będzie spalinowa. Z autopsji wiem że lubią te plastikowe czasem
    "pęcnąć" :)