  • 11. Data: 2010-07-06 09:14:38
    Temat: Re: jaka kosiarka spalinowa ?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon Łuczak" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i0uohq$roo$1@news.man.bydgoszcz.pl...
    > Kris pisze:
    >>>>
    > Ale mimo wszystko dobrze by było aby ta kosiarka miała metalową obudowę
    > jeśli będzie spalinowa. Z autopsji wiem że lubią te plastikowe czasem
    > "pęcnąć" :)

    Ja z kolei myślę inaczej. Moja ma plastykowa obudowe i nie raz słyszałem jak
    kamień uderzył i nic sie nie stało.
    Obudowy z tworzywa wbrew pozorom nie są tak delikatne jak zderzaki w
    Mondeo;))Przynajmniej moja DY164pmb ma solidną plastykową obudowe.
    Matalowe obudowy pewnie solidniejsze ale po dwóch latach rdzewieja itp jak
    kamienie poobijaja ocyn/farbę.

    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-07-06 09:24:46
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Kris pisze:

> [...]
    > Mondeo;))Przynajmniej moja DY164pmb ma solidną plastykową obudowe.
    > Matalowe obudowy pewnie solidniejsze ale po dwóch latach rdzewieja itp

    No widzisz ile ludzi tyle doświadczeń. Ja swoją plastykową rozwaliłem po
    roku ale nie od kamienia tylko w miejscach montowania kółek. Obudowa
    pękła i kółka sie rozjechały :)

  • 13. Data: 2010-07-06 10:32:07
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    gdzie w biedronce? w gazetce nie ma

  • 14. Data: 2010-07-06 12:37:06
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > gdzie w biedronce? w gazetce nie ma

    W gazetce faktycznie ich nie ma, ale u mnie w mieści widziałem je w dwóch
    Biedronkach. Na stoisku wyprzedaż.
    A kosiarki NYC DY164pmb sa w Bricomarche po 439zł

    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-07-06 12:45:30
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a skąd jestes bo w Częstochowie nie ma

  • 16. Data: 2010-07-06 13:59:52
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    >a skąd jestes bo w Częstochowie nie ma

    Drugi koniec Polski- Pomorze;))

    Krzysiek

  • 17. Data: 2010-07-06 17:52:28
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za info. Poszukam jutro u mnie w biedronce, może
    została jakaś kosiarka.
    Myślałem o elektrycznej ale zabawa między drzewami z kablem to byłby błąd.
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl

  • 18. Data: 2010-07-07 17:15:06
    Od: Mamut <c...@g...com>

    U mnie w biedronce (Gliwice) też je mają :)

  • 19. Data: 2010-07-09 12:00:33
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2010-07-05 18:03, Piona pisze:
    > Muszę na działkę kupić kosiarkę spalinową. Chciałbym na to przeznaczyć
    > do 700 zł. Możecie coś polecić, albo na co zwrócić uwagę?

    To tylko napiszę tym, którzy szukają czegoś dobrego. Kupiłem na alegro:
    http://allegro.onet.pl/show_item.php?item=1094022025

    Po pierwsze świetna kosiarka, bardzo lekko się prowadzi i proste
    ustawianie wysokości koszenia. Nie za głośna i nie pali jak smok :)
    Po drugie super dostawca, gdyby ktoś szukał takowego.
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl