  • 21. Data: 2016-03-21 21:16:45
    Temat: Re: jaka to odmiana Magnolii (Park Oliwski)
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    news:slrnnf0j3v.ds4.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > W trakcie malowania używam przeważnie podkładki podobnej do tej:
    > http://static.mango.pl/zdjecia/97983.jpg

    Hejka. Nie widzę żadnego związku tej podkładki ani z wapiennym podłożem
    o ile takowe posiadasz, ani z roślinami w ogóle.
    Pozdrawiam niespójnie Ja...cki

  • 22. Data: 2016-03-21 21:23:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Nie widzę żadnego związku tej podkładki ani z wapiennym
    > podłożem o ile takowe posiadasz, ani z roślinami w ogóle.
    > Pozdrawiam niespójnie Ja...cki

    Kładę ją na marmurowym blacie. A maluję kwiatki.

    Jarek (wyjaśniająco)

    --
    U drzwi, u drzwi jej tatuś czyści spluwę.
    Na wiosnę kwiatki rosną i kwitnie miesiąc maj.

  • 23. Data: 2016-03-29 00:22:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2016 11:35:56 +0100, yapann napisał(a):

    > http://s10.flog.pl/media/foto/7156107_kwiaty-gdanski
    -park-oliwski.jpg
    > (zdaje się że to jest wlaściwe zdjęcie) - krzewy są wysokości troche
    > większej niż człowiek
    > Rosną w Parku Oliwskim w Gdańsku.
    >
    > Bardzo chciałabym ustalić, jaka to odmiana. - Czy ktoś umiałby pomóc?

    A toż to mój katawbijski jako żywo :-)
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/a961188e4c827221

  • 24. Data: 2016-03-29 00:24:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2016 00:22:19 +0200, Ikselka napisał(a):

    -park-oliwski.jpg

    > A toż to mój katawbijski jako żywo :-)
    > http://www.fotosik.pl/zdjecie/a961188e4c827221

    Różanecznik, oczywiście, a nie magnolia - jak już tu sprostowano :-)