  • Data: 2009-10-20 13:27:57
    Temat: jaki sposób na parę wodną osadzającą się na oknach
    Od: Czeresniak <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Odkąd na dworze zrobiło się chłodno na oknach z PCV zaczęła osadzać się
    para wodna, która potem ścieka na parapet i podłogę.
    Czy znacie jakiś sposób na zbieranie tych skroplin?
    Myślę o jakimś korytku lub materiale posiadającym właściwości kapilarne
    i odprowadzaniu skroplin o do naczynia.
    Mieszkanie, w którym występuje ten problem niestety nie jest moje więc
    nie chciałbym inwestować pieniędzy i czasu a właściciel się nie przejmuje.

    Pozdrawiam
    Darek