  • Data: 2009-10-20 19:17:57
    Temat: Re: jaki sposób na parę wodną osadzającą się na oknach
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Paź, 15:27, Czeresniak <d...@o...pl> wrote:

    > Mieszkanie, w którym występuje ten problem niestety nie jest moje więc
    > nie chciałbym inwestować pieniędzy i czasu a właściciel się nie przejmuje.

    Ja w poprzednim mieszkaniu mialem identyczny problem (jak kilkuset
    innych mieszkancow) - po ociepleniu scian woda sie lala strumieniami
    po oknach - nie wytrzesz tego przez 2 dni i rosnie plesn. Rady:

    1. Sprawdz gdzie masz otwory wentylacyjne - ja mialem tylko wyciag w
    lazience..
    2. Sprawdz, czy powietrze ma wolna droge od okien do tego otworu
    wentylacyjnego - u mnie bariera byly szczelne drzwi w lazience i
    wentylator zalozony na tym wyciagu - rada to rozszczelnic drzwi -
    najlepiej nawiercic kilka otworow okraglych lub jeden prostokatny i
    zalozyc kratki. Wywalic w pierony wentylator! On tylko blokuje
    swobodny przeplyw powietrza.
    3. Wyciac kilka uszczelek w oknach - najlepiej gora, nie bedzie tak
    bardzo czuc zimnego pizgania - niestety wentylacja grawitacyjna na tym
    polega ze trzeba to cieple powietrze w domu wymienic zimnym z
    zewnatrz :)

    Powinno zdecydowanie pomoc!
    pozdr.

    --