  • 51. Data: 2011-12-08 14:03:16
    Temat: Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Gru, 13:29, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > W cenie ilu metrow skretki? Nie wzialem okularow. Doczytam pozniej. ;P

    W cenie pare zlotych wyzszej od wersji przewodowej.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 52. Data: 2011-12-08 14:12:12
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbe.googlegroups.com...

    >W cenie pare zlotych wyzszej od wersji przewodowej.

    Nie pisz w złotówkach, u ptokiego walutą jest "metr skrętki";).
    Poprawna odpowiedź to: drożej od przewodowego o kilka metrów skrętki;))

  • 53. Data: 2011-12-08 17:52:28
    Od: scruffty <s...@z...pl>

    Dnia Thu, 8 Dec 2011 13:37:41 +0100, Kris napisał(a):

    Witam,

    > A przewodowe to za darmo dają?
    > Poza tym bezprzewodowy wieszasz/stawiasz gdzie chcesz a przewodowe musisz
    > mocować tam gdzie masz skrętkę;)

    Co do kontrolerów bezprzewodowych to mają jedną wadę. Jak w pobliżu jest
    kilka domków z takimi samymi to trzeba je często resetować. Gubią
    komunikację z piecem i trzeba robić reset, aby zmieniły sobie
    częstotliwość. Akurat teściowie tak mają i już ich szlag trafia, bo 2x na
    miesiąc piec gubi komunikację z tym ustrojstwem (w pobliżu myślę ze z 10
    sąsiadów w szeregowcu tego używa). Ja już zdecydowałem, że to akurat u
    siebie podłączę kabelkiem.

    scruffty

  • 54. Data: 2011-12-08 18:56:35
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Dec 8, 6:52 pm, scruffty <s...@z...pl> wrote:
> [...]
    > miesiąc piec gubi komunikację z tym ustrojstwem (w pobliżu myślę ze z 10
    > sąsiadów w szeregowcu tego używa). Ja już zdecydowałem, że to akurat u

    O tym nie chcialem pisac w temacie wifi ale coraz wiecej urzadzen
    sobie nawzajem przeszkadza.
    Szczegolnie tanie jakies chinskie potworki ktore zgodnosc z normami
    maja tylko "zadeklarowana".
    Po biedy jak sie samemu sobie takie sprawia. Gorzej jak sobie sasiad
    kupil taka padake...