  • 31. Data: 2009-01-15 21:10:55
    Temat: Re: kabina prysznicowa bez brodzika.
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Jacek "Plumpi" wrote:
    > Nie. Chcia?em napisaae sauna :)

    zarty sobie stroisz?

    --
    bartek

  • 32. Data: 2009-01-16 08:37:48
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gkmt5h$hf5$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:496ef660$0$29459

    > Matko, skad oni te ceny biora??

    I za takie nieskomplikowane technologicznie gówienko;)0
    To jest normalnie czesanie jeleni z kasy.

    Krzysiek

  • 33. Data: 2009-01-16 09:17:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 20:23:14 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    odplyw_liniowy_l_985_mm.html

    > laskę dodają w komplecie? :)

    Jestem ciekaw, czy nie byłoby taniej (dużo taniej) zastosować zwykłe
    korytko do odwadniania chodników, a samą kratkę zamówić w firmie która
    trudni się cięciem wodnym z nierdzewki....
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 34. Data: 2009-01-16 09:25:29
    Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl>

    bokomaru pisze:

    > po co Ci jakies listwy?

    Bo tak jest ładniej? ;)

    --
    richo

  • 35. Data: 2009-01-16 09:28:32
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    richo nazca wrote:
    > Bo tak jest ładniej? ;)

    eee?
    malutka kratka gubi sie wsrod plytek, duza listwa po prostu swieci.
    no, ale de gustibus...

    --
    bartek

  • 36. Data: 2009-01-16 12:05:37
    Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl>

    bokomaru pisze:

    > eee?
    > malutka kratka gubi sie wsrod plytek, duza listwa po prostu swieci.
    > no, ale de gustibus...

    Zwłaszcza jak masz duże płytki. Można też nadepnąć stopą i kratki wcale
    nie widać ;)
    Listwa nie musi się gubić, bo jest ładna sama w sobie. Armatura też
    "świeci", a jakoś nikt nie chce jej ukrywać.
    No, ale de gustibus... ;)

    A! Widziałem jeszcze jedno rozwiązanie. To zwykła szczelina w ścianie
    tak mniej więcej centymetrowa na całą szerokość kabiny. Rzeczywiście
    prawie jej nie było widać.

    --
    richo

  • 37. Data: 2009-01-16 14:26:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Jestem ciekaw, czy nie byłoby taniej (dużo taniej) zastosować zwykłe
    > korytko do odwadniania chodników, a samą kratkę zamówić w firmie która
    > trudni się cięciem wodnym z nierdzewki....

    tak drogi adami... możan korytko zrobić z kawałka rury kanalizacyjnej a
    kratke wyciąc kontówką, będzie jeszcze taniej.

    jak ktoś chce mieć ładnie to woli dać trochę wiecej forsy a nie robić jakiąć
    kupę.

  • 38. Data: 2009-01-16 14:27:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:
    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > I za takie nieskomplikowane technologicznie gówienko;)0
    > To jest normalnie czesanie jeleni z kasy.

    cena zalezy od ilości, panie ekonomisto. kto ci broni produktować takei
    kroytka po 60 zł za sztukę :)

    to jest stosunkowo nowy produkt, jeszcze majaący posmak ekskluzywnosci więc
    i cena jest ekskluzywna

  • 39. Data: 2009-01-16 14:38:33
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    --Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kroytka po 60 zł za sztukę :)
    >
    > to jest stosunkowo nowy produkt, jeszcze majaący posmak ekskluzywnosci

    Czyli cena w tym przypadku nie zalezy od ilości. Tu płacimy za "posmak
    eksluzywnośći" jak sam napisałeś;))

    Krzysiek

  • 40. Data: 2009-01-16 17:10:42
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bokomaru" <b...@z...com> napisał w wiadomości

    > po co Ci jakies listwy?
    > uczciwy spadek rzedu 2 cm od kratki do najwyzszego miejsca wystarczy.
    > kratka viega jest rzeczywiscie fajna, szczegolnie jesli robisz z 10x10cm,
    > bo wchodzi po prostu zamiast jednego z kafelkow.
    > w ciastoramie widzialem co prawda gotowe dna ze spadkami (AFAIK 200 PLN),
    > ale IMO kafelkarz wezmie mniej za zrobienie tych spadkow samodzielnie.

    W małych kabinach zrobienie odpowiednich spadków do kratki moze być
    problematyczne. Konieczne będzie cięcie płytek na mniejsze i potem bawienie
    się z robieniem tak spływu by woda nie wylewała sie na zewnątrz i leciała w
    kierunku kratki.
    Przy listwie można pochylić podłoge w jedną stronę (w zależności od
    konfiguracji kabiny) i nie będzie problemu nawet z dużymi płytkami, a listwa
    będzie zbierała wodę..