  • 21. Data: 2009-01-15 13:02:55
    Temat: Re: kabina prysznicowa bez brodzika.
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gkmt5h$hf5$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:496ef660$0$29459

    > Matko, skad oni te ceny biora??

    To ty chyba nie widziałeś naprawde wysokich cen w pewnych sklepach.

  • 22. Data: 2009-01-15 19:21:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:496ef660$0$29459

    > Matko, skad oni te ceny biora??

    z cennika...

    produkt mało popularny jest drogi za dwa lata będą kosztować 200zł

    pamiętasz ile kiedyś kosztowały normalne kratki z kołnierzem?

  • 23. Data: 2009-01-15 19:23:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    richo nazca wrote:

    > Ja mam ACO Showerdrain. Kupowałem gdzieś na Bartyckiej, chyba nawet
    > taniej niż tu:
    > http://www.allegro.pl/item510755937_aco_showerdrine_
    odplyw_liniowy_l_985_mm.html

    laskę dodają w komplecie? :)

  • 24. Data: 2009-01-15 19:28:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek "Plumpi" wrote:
    > W przyszłości będę robił drugą kabinę podobną do tej, ale trochę
    > większą, w której dodatkowo będzie zrobiona sauna.
    > Myślałem, aby w tej drugiej kabinie na ścianę dać 5cm styropianu, a na
    > styropian rurę Alu-PEX z zasilaniem wprost z kotła (spoza mieszacza).
    > W ten sposób chcę utrzymać temperaturę. Oczywiście gdzieś w rogu
    > jeszcze elektryczny piec z kamieniami.
    > Zastanawiam się tylko jak to rozwiązać konstrukcyjnie. Może ktoś ma
    > jakiś pomysł ? :)

    do ogrzewania scian są specjalne systemy z cienkimi rurkami, widziałem to w
    hydrosolarze w krakowie. przy zwykłym pexie musiałbyś zrobić strasznie gruby
    beton na scianie :) a tak mieści sie to w grubszym tynku, pod płytki pewnei
    trzeba byc dac mocny "tynk" cementowy z plastyfikatorem na siatce kołkowanej
    przez styropian.

  • 25. Data: 2009-01-15 20:38:12
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > z cennika...

    No to jasne, myslalem o producentach... :-)

    > produkt mało popularny jest drogi za dwa lata będą kosztować 200zł
    >
    > pamiętasz ile kiedyś kosztowały normalne kratki z kołnierzem?

    To prawda.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2009-01-15 20:38:45
    Od: "ygreko" <...@...com>

    [...]
    > Ja mam ACO Showerdrain. Kupowałem gdzieś na Bartyckiej, chyba nawet taniej
    > niż tu:
    > http://www.allegro.pl/item510755937_aco_showerdrine_
    odplyw_liniowy_l_985_mm.html

    No, lepiej :).

  • 27. Data: 2009-01-15 20:39:29
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    odplyw_liniowy_l_985_mm.html

    > laskę dodają w komplecie? :)

    Z walizka na paragony. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2009-01-15 20:56:14
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    ygreko wrote:
    > Jakie masz te listwy? Jeszcze nie jestem na tym etapie, ale juz
    > hydraulik mnie postraszyl, że Viega ma takie listwy

    po co Ci jakies listwy?
    uczciwy spadek rzedu 2 cm od kratki do najwyzszego miejsca wystarczy.
    kratka viega jest rzeczywiscie fajna, szczegolnie jesli robisz z
    10x10cm, bo wchodzi po prostu zamiast jednego z kafelkow.
    w ciastoramie widzialem co prawda gotowe dna ze spadkami (AFAIK 200
    PLN), ale IMO kafelkarz wezmie mniej za zrobienie tych spadkow samodzielnie.

    --
    bartek

  • 29. Data: 2009-01-15 20:57:26
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Jacek "Plumpi" wrote:
    > W przysz?o?ci bede robi? drug? kabine podobn? do tej, ale troche wieksz?, w
    > której dodatkowo bedzie zrobiona sauna.

    chciales napisac "sauna", chyba?

    :P

    --