  • 31. Data: 2014-05-31 00:53:38
    Temat: Re: kanaliza a przydomowa oczyszczalnia.
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 30 maja 2014 12:07:52 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Znaczy co uzasadnia cenďż˝ 15 tys zďż˝ za zbiornik i kilka rur? Nie bardzo
    > �api�.

    Ja tam widze solar :-) Pewnie po to zeby oszczedzic na pompce 40W ktora
    wlacza sie co jakis czas. To ten typ interesu ze wydajesz 10k wiecej po to
    zeby oszczedzic 50 pln na rok :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2014-05-31 01:00:10
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 30 maja 2014 09:14:01 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > U nas miasto doplacalo przez dlugi czas polowe wartosci inwestycji (nie wiem
    >
    > jak teraz). Sasiad mniej wiecej taka kanalize ~3 lata temu zamontowal za realnie
    >
    > ~4k pln. Kanalizy akurat nie mamy wiec zostaje szambo - minimum 200 pln na
    >
    > miesiac wiec oczyszczalnia zwraca mu sie po 2 latach ;) Poki co jest zadowolony.
    >
    > Przez 3 lata dwa razy szambiara tylko u niego byla a i tak mowi ze to tylko
    >
    > "na wszelki wypadek".
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Super te 200 złotych koresponduje z wszystkimi tematami gloryfikującymi taniość
    mieszkania we własnym domu. Z 500 złotych na miesiąc kosztuje czynsz we własnościowym
    sporym mieszkaniu. W tym jest ogrzewanie, fundusz remontowy, podatki, woda ciepła i
    zimna z oddzielnych kranów, ścieki, śmieci i jeszcze z kilka innych składników..
    Przepraszam ale nie moglem się powstrzymać.

  • 33. Data: 2014-05-31 01:31:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 31 maja 2014 01:00:10 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    zimna z oddzielnych kranów, ścieki, śmieci i jeszcze z kilka innych składników..
    Przepraszam ale nie moglem się powstrzymać.

    No mnie kosztuje:

    1. Kanaliza 8 pln (raz na rok szambiarka za stowe)
    2. Woda 50 pln
    3. Ogrzewanie (CO+CWU) 175 pln
    4. Smieci 16 pln

    SUMA: 249 pln za ~200m2 uzytkowej z dwoma garazami.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2014-05-31 01:36:38
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 31 maja 2014 01:31:21 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    A zapomnialbym o podatkach - 1100 pln za dzialke 0,5ha z wlasnym lasem
    i domem. Wychodzi stowka wiecej niz podalem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2014-05-31 01:39:46
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 31 maja 2014 01:36:38 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    >

    > A zapomnialbym o podatkach - 1100 pln za dzialke 0,5ha z wlasnym lasem
    >
    > i domem. Wychodzi stowka wiecej niz podalem :)

    To pozwolisz że zacytuję jakiegoś innego Adama cytat " Kanalizy akurat nie mamy wiec

  • 36. Data: 2014-05-31 01:42:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 31 maja 2014 01:39:46 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > To pozwolisz że zacytuję jakiegoś innego Adama cytat " Kanalizy akurat nie mamy
    wiec zostaje szambo - minimum 200 pln na

    > miesiac wiec oczyszczalnia zwraca mu sie po 2 latach ;)"

    No kanalizy nie mamy - my jako "moja ulica" wiec opisalem jaka moze byc
    sytuacja - albo szambo za dwie stowy albo oczyszczalnia - wybor jest
    prosty :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 37. Data: 2014-05-31 02:26:31
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam" wrote in message
    ps.com...

    > [...] No kanalizy nie mamy - my jako "moja ulica" [...]

    Czyli jednak wieś :P ;)
    To już nawet na mojej wsi jest ;) (tak tylko się czepiam) :P
    A za oknem 4 stopnie ...

  • 38. Data: 2014-05-31 09:15:18
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu sobota, 31 maja 2014 00:53:38 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Ja tam widze solar :-) Pewnie po to zeby oszczedzic na pompce 40W ktora
    >
    > wlacza sie co jakis czas. To ten typ interesu ze wydajesz 10k wiecej po to
    >
    > zeby oszczedzic 50 pln na rok :)

    Jak jest odpowiedni spadek gruntu, to te oczyszczalnie w ogóle prądu nie potrzebują.
    I to też często decyduje o wybraniu tego rozwiązania, ale oczywiście nie z powodu
    oszczędności na prądzie, lecz z powodu zupełnej bezobsługowości- nic się w czasie
    nieobecności nie wyłączy, nie popsuje, można zapomnieć i zajrzeć za rok.

  • 39. Data: 2014-06-01 01:57:43
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > 3. Ogrzewanie (CO+CWU) 175 pln
    >
    > 4. Smieci 16 pln
    >

    > SUMA: 249 pln za ~200m2 uzytkowej z dwoma garazami.

    Z tego co napisałeś wynika że prawdę napiszesz jak się pomylisz.

  • 40. Data: 2014-06-01 06:11:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 31 maja 2014 02:26:31 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > Czyli jednak wieďż˝ :P ;)
    > To juďż˝ nawet na mojej wsi jest ;) (tak tylko siďż˝ czepiam) :P
    > A za oknem 4 stopnie ...

    Nie no bez przesady - cale miasto jest skanalizowane, bez jaj :D
    Po prostu mieszkam w miejscu gdzie jeszcze niedawno bylo szczere pole
    przy lesie, teren jest dosc trudny zeby go skanalizowac :) Choc jednemu
    sasiadowi (ostatniemu przy ulicy) udalo sie do kanalizy podlaczyc -
    zdarzyl z oddaniem budynku przed zakonczeniem wielkiego projektu miasta
    dot. kanalizacji terenow ktore kanalizy do tej pory nie mialy (jakas
    wielka dotacja z UE... :)

    Juz pisalem - 300m odemnie jest osiedle na ktorym mieszka kilka tys osob,
    trudno zeby osiedle funkcjonowalo bez kanalizy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.