  • Data: 2010-11-23 19:22:56
    Temat: kanalizacja - obowiązek przyłączenia?
    Od: "_chab_" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Gmina obudziła się i nagle chce zrobić kanalizację. Nie dało się przez
    ostatnie 10 lat, a tu nagle ktoś pociągnął chyba za sznurki, robią plan i
    zbierają pozwolenia.
    Problem mam taki, że zrobiłem już oczyszczalnię z rozsączaniem.
    Akurat ja będę ostatni na tej nitce, powinni wiedzieć, że mam oczyszczalnię
    bo robiłem zgłoszenie do gminy ale i tak na planach chcą doprowadzić do
    mnie. Nie mam nic przeciwko temu żeby poprowadzili tą kanalizację i
    zostawili studzienkę ok. 2m od płotu na moim terenie tak jak jest na planie.
    Może kiedyś się przyda jak już drenaż się zamuli i wtedy chciałbym się
    podłączyć.
    No i właśnie tutaj mam pytanie czy gdy zostanie już doprowadzona taka sieć
    to mam obowiązek się przyłączyć czy nie?