  • 51. Data: 2009-07-05 11:43:13
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Ja miałem takich co śpiewająco wiedzieli co i jak wykonać.

    > Połowy rzeczy nie umieli zrobić, powielali te same błędy "panie od 24 lat
    > tak robię".

    cos krecisz i mijasz sie z prawda jak zwykle :)
    najpierw piszesz ze wiedzieli co i jak a pozniej ze polowy rzeczy nie umieli
    zrobic.
    wez nie sciemniaj tutaj, bo sie placzesz sam we wlasnych zeznaniach

    --
    pzdr
    piotrek

  • 52. Data: 2009-07-05 12:08:39
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > zmysl techniczny by sie przydal. a niektorzy mieli problem z suwmiarka,

    Podzialka noniusza to wyzsza szkola jazdy, nie do ogarniecia prze
    niektorych. :-)

    Pozdro.. TK

  • 53. Data: 2009-07-05 12:13:49
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > no własnie, nie ma papierów a pracuje jako konsultant i to na czarno...
    > :)

    To sie nazywa wolontariusz. :-)

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2009-07-05 12:20:05
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > dokładnie!

    Mnie zawsze pokazywano, że jak się nie będę uczył to pokazywali na takich
    panów co kopali rowy :-) Tak mi zostało :-) Zresztą powiedzenie, że będziesz
    rowy kopał jest chyba czymś czego byśmy nie chcieli dla naszych dzieci :-0

  • 55. Data: 2009-07-05 12:30:17
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > no własnie, nie ma papierów a pracuje jako konsultant i to na czarno...
    > :)

    Za darmo hehe dla chęci skopania tyłków ekipom za moje krzywdy :-)
    Ale jak sie stawiają hehe :-) Mnie to wali bo przyszedłem i zrobiłem cyrk
    :-) Czepiałem sie o wszystko :-) Z niwelatorem byłem i mierzyłem znajomym
    :-)
    Słuchajcie draka draka i draka.
    Jak powiedziałem, ze jest 5cm różnicy wysokości na stropie i mają to
    wszystko rozebrać i poprawić to mnie nie zabili ale znajomi nieugięci :-)
    Paragony za zmarnowane 3 kubiki desek czekają :-)

  • 56. Data: 2009-07-05 12:33:23
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Podzialka noniusza to wyzsza szkola jazdy, nie do ogarniecia prze
    > niektorych. :-)

    szczegolnie dla gosci co mieli pozniej pracowac jako tokarze :P
    umiejetnosc malo przydatna tokarzowi, prawda? :D

    --
    pzdr
    piotrek

  • 57. Data: 2009-07-05 12:37:33
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Piotrek" <...@...ru> wrote in message news:h2q3du$e81$1@achot.icm.edu.pl...

    > nie zapomne jak dawno temu jeszcze pracowalem w szkole i mialem okazje
    > ogladac ludzi z zawodowki czy technikum na warsztatach gdzie sie
    > przyuczali zawodu..... dramat. znam takich co nie wiedza ktora strona
    > mlotka sie wbija gwozdzie ale oni pracuja umyslowo, ale juz gosc ktory
    > idzie do szkoly technicznej gdzie wiadomo ze potem bedzie musial pracowac
    > fizycznie to jakis zmysl techniczny by sie przydal. a niektorzy mieli
    > problem z suwmiarka, doborem odpowiedniego wiertla do kolka rozporowego
> [...]

    Ja mam kogoś takiego w dalszej rodzinie. Poszedł na polibudę na mechanikę
    (Ubzdurał sobie, że będzie miał dobrą pracę), a nie odróżnia przygłup
    wiertła widiowego od wiertła do metalu. W ogóle nic nie wie, nie wie jakie
    ma hamulce w aucie i nie potrafi nazwać po imieniu tego co widzi pod maską
    samochodu. Atechniczny i dwie lewe ręce. Komedia jak wbija gwoździe :-) Ale
    nie zdał egzaminów niestety, bo miał np belki i podpory, ale jak go
    zapytałem co to jest podpora i co to jest belka i żeby pokazał palcem w
    promieniu kilku metrów to odpowiedział "Nam tego nie mówili" Imbecyl :-)

  • 58. Data: 2009-07-05 12:38:56
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > Podzialka noniusza to wyzsza szkola jazdy, nie do ogarniecia prze
    > niektorych. :-)

    Tak to jest nie do przejścia :-)
    Mam wielką przyjemność czasem dać suwmiare z noniuszem po czym obśmiać :-)

  • 59. Data: 2009-07-05 12:40:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > co to jest belka i żeby pokazał palcem w promieniu kilku metrów to
    > odpowiedział "Nam tego nie mówili" Imbecyl :-)

    wyobraź sobie że wialu takich jednak konczy studia i dostaje dyplomy,
    podobnei wielu imbecyli kończy studia medyczne i inne. W każdej branży są
    tysiace idotów.

  • 60. Data: 2009-07-05 12:41:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > takich panów co kopali rowy :-) Tak mi zostało :-) Zresztą
    > powiedzenie, że będziesz rowy kopał jest chyba czymś czego byśmy nie

    a tu sie okazuje że nawet do kopania rowów pasuje miec troszkę rozumu, moja
    pierwsza brygada miała nawet z tym problemy :)