  • 1. Data: 2014-10-10 16:12:26
    Temat: koszt i czasochlonnosc budowy
    Od: j...@g...com

    Witajcie!
    Mieszkam już od kilku dni u siebie. Na grypę trafiłem późno bo dopiero pod koniec
    wykończeniówki, ale i tak kilka osób mi pomogło za co dziękuję.

    Mam pytanie czy kogoś interesuje podsumowanie budowy? Ile na co wydałem pieniędzy i
    ile czasu który etap zajął? Sam przed rozpoczęciem budowy takich informacji szukałem
    więc chetnie sie podzielę.

    Osobiście nie mam teraz ani czasu ani możliwości (brak stałego Internetu) by dużo
    pisać, ale Ergie ma wszystkie dane i z tego co wiem przygotował juz podsumowania.

    To tyle, jeszcze raz dzieki, a jak będą chętni to Ergie publikuj!
    Pzdr Jacek

  • 2. Data: 2014-10-10 17:11:40
    Temat: Re: koszt i czasochlonnosc budowy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 10 Oct 2014 07:12:26 -0700 (PDT), j...@g...com

    > jak będą chętni to Ergie publikuj!

    Chętnie przyjmę. :)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2014-10-11 01:03:31
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu piątek, 10 października 2014 15:12:26 UTC+1 użytkownik j...@g...com
    napisał:
> [...]
    >

    > To tyle, jeszcze raz dzieki, a jak będą chętni to Ergie publikuj!

    Chetnie przeczytam takie podsumowanie

  • 4. Data: 2014-10-11 11:41:31
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-10-10 16:12, j...@g...com wrote:
    > To tyle, jeszcze raz dzieki, a jak będą chętni to Ergie publikuj!

    Ergie publikuj! ;-)

    Piotrek

  • 5. Data: 2014-10-13 10:06:39
    Od: d...@g...com

    Intereseje to wielu wiec nie czekaj tylko publikuj.

    kadar

  • 6. Data: 2014-10-13 10:16:07
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Interesuje to wielu, publikuj.