    From: "Marcin Ł" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: koszt polozenia sieci wodociagowej
    Date: Thu, 24 Jan 2013 21:15:51 +0100

    witam,
    koledzy po czyjej stronie (gminy czy mojej) lezy koszt wykonania SIECI
    wodociagowej?
    nie mowimy o przylaczu tylko o budowie 150m sieci wodociagowej.
    w mojej gminie chca abysmy wykonali takia siec + przylacze na wlasny koszt.
    czy taka praktyka to norma czy ktos krotko mowiac chce nas wydymac?

    pozdrawiam

    Marcin