  • 11. Data: 2010-08-26 12:25:01
    Temat: Re: łazienka -konsultacje
    Od: "Strachu S." <s...@v...pl>

    > żeby rzeczywiście prawym łokciem nie
    > uderzać w nią przy myciu zębów :)

    Jest na to rozwiazanie - nawet jesli nie umiesz myc zebow lewa reka:

    Myj zeby stojac tylem do umywalki.

    Strachu S.

  • 12. Data: 2010-08-26 16:59:50
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Adaa" <a...@o...eu> napisał(a):

    >Tym razem proszę o opinię na temat ustawienia pralki w łazience 2.3x2.3 m.
    >http://img90.imageshack.us/img90/456/lazienka1.jpg
    >Jak widać na szkicu mamy dylemat czy pralkę przerzucić na lewo, czy też pozostawić
    >z prawej, tak jakby zabudowując umywalkę symetrycznie z 2 stron (z jednej strony
    >pion a z drugiej mała pralka 60x40) i na d nią wysoka szafka ok 60x30-40.
    >Wtedy z prawej byłoby trochę wolnego miejsca. Bardzo proszę o radę.

    ja bym postawil po prawej. jesli pralka jest ladowana
    z przodu, zawsze mozna ja wykorzystac na kosmetyki itp rzeczy,
    z czym w malej lazience zawsze jest z tym klopot

  • 13. Data: 2010-08-29 07:22:31
    Od: Artur Dębski <a...@g...com>

    On 26 Sie, 07:53, "Adaa" <a...@o...eu> wrote:
> [...]
    > pion a z drugiej mała pralka 60x40) i na d nią wysoka szafka ok 60x30-40.
    > Wtedy z prawej byłoby trochę wolnego miejsca. Bardzo proszę o radę.

    Ja bym pozostawil pralke po prawej stronie drzwi
    Mysle ze w tak malym pomieszczeniu warto zgromadzic wszystko wokol
    umywalki - zostaje wtedy po lewej troche zupelnie wolnego miejsca
    Wierzch pralki sam w sobie (niektore sa z fajnym plastikowym
    wykonczeniem na wierzchu) lub z polozonym przygotowanym na miare
    przykryciem z materialu stanie sie dodatkowym miejscem przy umywalce
    na polozenie czegokolwiek ( oczywiscie jezeli pralka ladowana od
    przodu)
    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 14. Data: 2010-08-29 08:06:38
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Artur Dębski" <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    przykryciem z materialu stanie sie dodatkowym miejscem przy umywalce
    na polozenie czegokolwiek ( oczywiscie jezeli pralka ladowana od
    przodu)

    Za taki modus vivendi Maruda dostaje ode mnie Pater Noster, gdy tylko zoczę
    jakies barachło na pralce...