  • 11. Data: 2012-03-28 19:11:33
    Temat: Re: listwy podszafkowe
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Nie widze niczego "niesamowitego". Typowe.

    ja też nie widze:-)
    wymyślone samemu - nie było lepszego wyjścia bo kuchnia ma daremny/wagonowy,
    blokowy kształt z małym okienkiem:-/

    --
    ---
    uciu

  • 12. Data: 2012-03-28 19:16:57
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Urocze gwiazdki w oknie.

    co do tego to sie nie wypowiadam...wymysł zony na święta:)

    --
    ---
    uciu

  • 13. Data: 2012-03-28 19:39:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 19:05:10 +0200, Wujeq napisał(a):

    > Qrczak sobie jaja robi, widzę że nie zrozumiałaś ironii.

    No nie, ponieważ nie widzę do niej powodu. Kuchnia ładna, uporządkowany
    ergonomiczny układ - taka ma być, nie? Czego ironizować.

    --

    XL wiosenna

  • 14. Data: 2012-03-28 19:43:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 19:11:33 +0200, uciu napisał(a):

    > ja też nie widze:-)
    > wymyślone samemu - nie było lepszego wyjścia bo kuchnia ma daremny/wagonowy,
    > blokowy kształt z małym okienkiem:-/

    Fajna kuchnia i fajny pomysł, po prostu. Nie wiem tylko, czy na dłuższą
    metę nie nazbyt męczący dla oczu, ale to się okaże.
    Ja osobiście wolę górne oświetlenie "centralne", światło osobne mam tylko
    nad zlewozmywakiem, bo lubię widzieć wszytskie zakamarki mytych przedmiotów
    no i nie lubię oświetlonych wydzielonych "rejonów" kontrastujących z
    ciemnością w pozostałej części, ale to raczej kwestia mojej wzrokowej
    nadwrażliwości niestety połączonej z reakcją w postaci bólu głowy, musze
    mieć swiatło "odbite" od sufitu.
    --

    XL wiosenna

  • 15. Data: 2012-03-28 23:03:01
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Fajna kuchnia i fajny pomysł, po prostu. Nie wiem tylko, czy na dłuższą
    > metę nie nazbyt męczący dla oczu, ale to się okaże.
    > Ja osobiście wolę górne oświetlenie "centralne", światło

    Też tak wolę, ale jeśli światło jest za/nade mną to stojąc przy blacie robię
    sobie cień ( przy tak długiej wąskiej kuchni z małym oknem).
    Te oświetlenie podszafkowe jest świetnym uzupełnieniem głównego światła, a w
    wielu przypadkach jest wystarczającym światłem bez konieczności świecenia
    głównej lampy.

    --
    ---
    uciu

  • 16. Data: 2012-03-28 23:37:39
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > mam taśme 300led/5metrów w kolorze ciepły biały - światło super - nie jest

    Dzięki za zdjęcia, już je widziałem :) Prezentowałeś je gdzieś :) Czy ten
    ciepło-biały nie jest za żółty? Jak z oddawaniem kolorów? Miałem kiedyś
    (15min) świetlówkę o takiej barwie, nie szło wytrzymać :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 17. Data: 2012-03-28 23:43:12
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zamiast listew kup sobie takie zwykłe oprawy podszafkowe w formie np.
    > trójkątów (standardowe) a zamiast żarówek halogenowych kup coś takiego

    Zdecydowanie wolę listwy. Stojąc przed szafkami całkiem ich nie będzie
    widać. Światło też będzie bardziej równomierne. Problem mam tylko z barwą
    światła. Brak mocy można naprawić dodając drugą listwę :)
    Wojtek

  • 18. Data: 2012-03-29 01:05:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 23:03:01 +0200, uciu napisał(a):

> [...]
    > wielu przypadkach jest wystarczającym światłem bez konieczności świecenia

    No własnie o tym mówię - ja po prostu oświetlajac blaty tymi listwami i tak
    musiałabym mieć włączone górne oswietlenie.
    --

    XL wiosenna

  • 19. Data: 2012-03-29 08:41:51
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ciepło-biały nie jest za żółty? Jak z oddawaniem kolorów? Miałem kiedyś
    > (15min) świetlówkę o takiej barwie, nie szło wytrzymać :)

    A ja kiedyś zrobiłem sam listwę.
    Kupiłem taki profil PCV w który idealnie pasowały ledy kwadratowe (trochę
    mocniejsze niż zwykłe ale nie pałer super hiper LED)
    Kupiłem pakę białych, ale były w efekcie żółte, więc kupiłem drugi pakiet
    bielszych, a to prawie fiolet
    (może lekko przesadzam ale sami wiecie jakie one mają barwy światła)
    Więc zrobiłem tak że w listwę upakowałem je na zmianę.
    Ilość światła - git, potem moja kobitka juz tylko to włączała, takie wygodne
    i wystarczające było.
    A kolor?????
    SUPER, w sam raz i jabłko jak leżało na blacie to widziałem że jest
    czerwono-zielone, a nie jakieśtam-niewiadomoczydojrzałe.

    Rafał

  • 20. Data: 2012-03-29 18:34:29
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Mark Twain* wdusil[a] knefle:

    >O bosz, jakie to paskudne !! Już pierwsze zdjęcie świadczy o nieznajomości
    >efektów światła (cień rzucany przez szafkę na podłodze). Światło w tym
    >przypadku powinno być NAD szafkami. Krótko mówiąc dziadostwo jak film Kac
    >Wawa.

    Ignorant jak nic, nie zna efektow swiatla i do tego nie czuje fotonow!