    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: listwy podszafkowe
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Wed, 28 Mar 2012 19:43:59 +0200

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 19:11:33 +0200, uciu napisał(a):

    > ja też nie widze:-)
    > wymyślone samemu - nie było lepszego wyjścia bo kuchnia ma daremny/wagonowy,
    > blokowy kształt z małym okienkiem:-/

    Fajna kuchnia i fajny pomysł, po prostu. Nie wiem tylko, czy na dłuższą
    metę nie nazbyt męczący dla oczu, ale to się okaże.
    Ja osobiście wolę górne oświetlenie "centralne", światło osobne mam tylko
    nad zlewozmywakiem, bo lubię widzieć wszytskie zakamarki mytych przedmiotów
    no i nie lubię oświetlonych wydzielonych "rejonów" kontrastujących z
    ciemnością w pozostałej części, ale to raczej kwestia mojej wzrokowej
    nadwrażliwości niestety połączonej z reakcją w postaci bólu głowy, musze
    mieć swiatło "odbite" od sufitu.
    --

    XL wiosenna