  • 11. Data: 2023-12-05 00:24:18
    Temat: Re: mlode malzenstwo z malym dzieckiem
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Sunday, December 3, 2023 at 5:00:02 a.m. UTC-6, Budzik wrote:
    > Użytkownik ptoki (ptoki) s...@g...com ...

    > W sumie mozna to było zapisac w akcie notarialnym!

    Ale co? Ze babcie mieli nie oszukac?

    Ty wiesz ze w akcie mozesz se wpisac co chcesz i nawet jak ci nie zaplaca to
    nieruchomosc zmienia wlasciciela na amen?

    Czy to dla ciebie nowosc?

    Wiesz ze mozna zapisac ze kupuje od ciebie Twoj dom wart 200kpln za trzy miliony i
    pozwole ci tam mieszkac ale nie zaplace i nie dam dostepu do sraczyka i nie mozesz
    aktu sprzedazy odwrocic?
    Mozesz se do sadu isc. Ale Dom nadal jest moj.

  • 12. Data: 2023-12-05 00:36:40
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Sunday, December 3, 2023 at 8:23:29 a.m. UTC-6, Uzytkownik wrote:
> [...]
    > Rzecz w tym, że stanowcza większość bezdomnych żyje tak, bo jest im tak
    > wygodniej, są leniami lub też doprowadziła ich do tej sytuacji nadmierna
    > ilość spożywanego alkoholu lub narkotyków.
    > Jeżeli dałbym tego piątak, a on by go przepił lub przepalił to czułbym
    > się wychu....ny, bo jestem wielkim przeciwnikiem palenia i nadużywania
    > alkoholu.
    > Ale jeżeli on te pieniądze u mnie zarobi to jest to uczciwy układ:
    > praca->zapłata i wtedy nic mi do tego jak on wykorzysta te 5 zł. Czy
    > kupi sobie za to chleb czy też najtańszego jabola.

    rozpisales sie ale chyba nie przeczytales co napisalem. Wroc se i przeczytaj. Bo
    chyba dyskutujesz z opinia ktora jest podobna do Twojej.
    Ale tej drugiej Twojej Bo pierwsza to bylo zdziwienie ze babcie oszukali i nie
    widzisz w tym problemu.

    Zdecyduj sie jakie masz zdanie.

    > Każdy kto daje piątaka bezdomnemu tylko dlatego, że on o to prosi jest
    > bezmyślny i naiwny.

    Troche nie na temat. Moje przeslanie nie jest ze nalezy pomagac glupio ale ze
    wykorzystywanie czyjejs pomocy bo ktos jest naiwny jest zle i jest karalne.
    W inicjalnym komencie nie widziales w tym problemu.

    Wiec albo masz schizofrenie albo sie ktos podszywa pod Twoje konto.

    > Wystarczy, że miałem kolegę, który mnie nadużywał. Jeździłem specjalnie
    > po niego po ponad 100km jak wracał do Polski samolotem. Nigdy mu nawet
    > nie przyszło do głowy, że samochód tankuję benzyną, którą muszę kupić na
    > stacji benzynowej. Wielokrotnie mu pomagałem zarówno prywatnie jak i
    > przy fuchach, które on robił dla inwestorów w Polsce. Chłopak jak nie
    > radził sobie w sprawach technicznych to nieważne dzień czy noc dzwonił
    > do mnie o pomoc, albo przychodził, żeby mu to czy tamto wytłumaczyć.

    Zacytuje Ciebie:
> [...]
    > Sprzedała za tyle, za ile się zgodziła sprzedać. Skoro chciała więcej to
    > mogła negocjować, albo szukać dalej klienta.

    Ty sie zdecyduj bo nie wiem czy strugasz niepowiem co czy ktos sie podszywa pod
    twojego nicka.

> [...]
    wykorzystana na kiladziesiat tysiecy (lata emerytury jaka dostaje)

    > Mnie nie trzeba niczego tłumaczyć, bo zbyt dużo razy spotkałem się z

    No nie wiem.
    Ponawiam pytanie: Schizofrenia czy sie ktos pod Ciebie podszyl czy tak se trolujesz?

  • 13. Data: 2023-12-05 07:31:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-12-2023 o 00:24, ptoki (ptoki) pisze:

    > Ale co? Ze babcie mieli nie oszukac?
    >
    > Ty wiesz ze w akcie mozesz se wpisac co chcesz i nawet jak ci nie zaplaca to
    nieruchomosc zmienia wlasciciela na amen?

    Sposób zapłaty też można wpisać i nie podpisywać aktu przed zapłatą.

    Sorry, ale przerzucanie na kogoś winy za swoje własne prawne ułomności i
    brak wiedzy, to kpina.

    Jak się nie rozumie co się podpisuje, to się bierze prawnika do takiej
    transakcji i mu płaci.
    Za darmo umarło.

  • 14. Data: 2023-12-05 11:53:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > dam dostepu do sraczyka i nie mozesz aktu sprzedazy odwrocic?
    > Mozesz se do sadu isc. Ale Dom nadal jest moj.

    Np. mozna było zapisac ze roznica miedzy cena rynkowa a cena zakupu to
    darowizna dla rodziny z dzieckiem która bedzie mieszkała w tym
    mieszkaniu.

    Jezeli okazuje sie ze mieszkanie zostało szybko sprzedane dalej,
    rzadzasz zwrotu darowizny w zwiazku z razaca niewdzecznoscia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 15. Data: 2023-12-06 00:19:19
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Tuesday, December 5, 2023 at 12:31:07 a.m. UTC-6, Cavallino wrote:

    nieruchomosc zmienia wlasciciela na amen?
    > Sposób zapłaty też można wpisać i nie podpisywać aktu przed zapłatą.

    Oczywiscie ze mozna wpisac. Cokolwiek prawie mozna wpisac.
    Sedno jest takie ze jak sie podpisze a warunki umowy notarialnej sa niedotrzymane to
    wlasnosc nieruchomosci jest zmieniona, mimo nie dotrzymania warunkow.
    Wielu ludzi tego nie rozumie.

    > Sorry, ale przerzucanie na kogoś winy za swoje własne prawne ułomności i
    > brak wiedzy, to kpina.

    My tu nie o tym.

    > Jak się nie rozumie co się podpisuje, to się bierze prawnika do takiej
    > transakcji i mu płaci.

    I co ten prawnik pomoze? Powie to co powyzej i tyle.

    Co nie zmienia faktu ze omamienie kogos zeby sprzedal za cene znaczaco zanizona jest
    karalne.
    art 286

    Tyle ze trza sie w sadzie naszarpac.

  • 16. Data: 2023-12-06 00:23:31
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Tuesday, December 5, 2023 at 4:59:57 a.m. UTC-6, Budzik wrote:
    > Użytkownik ptoki (ptoki) s...@g...com ...

    > Np. mozna było zapisac ze roznica miedzy cena rynkowa a cena zakupu to
    > darowizna dla rodziny z dzieckiem która bedzie mieszkała w tym
    > mieszkaniu.

    No i to nic nie zmienia. No, moze nieco ulatwi sprawe sadowa, ale co tam sad
    wywnioskuje z zeznan to inna sprawa.
    Jak wspomnialem, babka podpisala i dom nie jest jej. Jak ja oszukali to musi sie
    sadzic zeby albo kase wyszarpac albo uniewaznic akt notarialny.
    Powodzenia.

    > Jezeli okazuje sie ze mieszkanie zostało szybko sprzedane dalej,
    > rzadzasz zwrotu darowizny w zwiazku z razaca niewdzecznoscia.

    Nadal trzeba sie sadzic.

    Wpis w akcie o tyle pomaga ze precyzuje zamiary. Moze, podkreslam, moze sad to wezmie
    pod uwage. A moze oleje.

  • 17. Data: 2023-12-06 00:46:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 6 grudnia 2023 o 00:23:33 UTC+1 ptoki (ptoki) napisał(a):

> [...]
    > >
    > Nadal trzeba sie sadzic.
    >
    > Wpis w akcie o tyle pomaga ze precyzuje zamiary. Moze, podkreslam, moze sad to
    W Polsce jest w dalszym ciągu sowiecki system sadowniczy. Sędzia nie ocenia intencji
    a zgodność działań z przepisami.

  • 18. Data: 2023-12-06 07:39:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-12-2023 o 00:19, ptoki (ptoki) pisze:

> [...]
    to wlasnosc nieruchomosci jest zmieniona, mimo nie dotrzymania warunkow.

    Warunki mogą być takie, że przeniesienie własności nie nastąpi wcześniej
    niż zapłata.
    Z podpisem też nie ma się co spieszyć.

    > Wielu ludzi tego nie rozumie.

    Nie tylko tego.

    > My tu nie o tym.

    O tym.
    O rozporządzaniu swoim mieniem dużej wartości, przez ludzi którzy nie
    orientują się w świecie.

    > I co ten prawnik pomoze? Powie to co powyzej i tyle.

    Zapłać, zobaczysz.

    > Co nie zmienia faktu ze omamienie kogos zeby sprzedal za cene znaczaco zanizona
    jest karalne.

    Ale to raczej nie ten przypadek.
    Babcia chciała zrobić prezent rodzinie z dziećmi, to sugerujesz?
    Bo ja odwrotnie, że nie miała zielonego pojęcia ile warte jest
    mieszkanie, a brała się za handel nieruchomościami.
    Do kogo pretensje?

    Chyba tylko do natury, że starość taką słabą zrobił.
    I do edukacji, że nie nauczyła, że rzeczy na których się nie znamy,
    zleca się specjalistom.

  • 19. Data: 2023-12-06 07:57:38
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > W Polsce jest w dalszym ciągu sowiecki system sadowniczy. Sędzia nie ocenia
    intencji a zgodność działań z przepisami.

    Bzdura.
    U nas jest wytrych w postaci "zgodności ze sprawiedliwością społeczną"
    (zdaje się wpisaną w konstytucję). Zawsze sąd może się powołać na tę
    zasadę i uniewaźnić akt.

    --
    Pete

  • 20. Data: 2023-12-06 12:01:03

    Wed, 6 Dec 2023 07:39:57 +0100, w <ukp4j2$lqb$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Warunki mogą być takie, że przeniesienie własności nie nastąpi wcześniej
    > niż zapłata.
    > Z podpisem też nie ma się co spieszyć.

    Tylko, że akt notarialny to właśnie przeniesienie własności.
    Tak samo jak w fakturę nie możesz wpisać, że ważna dopiero po zapłacie.