eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniemurowanie ścianek działowych przy obecnych temperaturach › murowanie ścianek działowych przy obecnych temperaturach
  • Data: 2015-02-16 09:10:09
    Temat: murowanie ścianek działowych przy obecnych temperaturach
    Od: albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    obecnie mam stan surowy otwarty, w zasadzie tylko parter, zabezpieczony
    deskami, foliami itp..

    Chciałbym na parterze wymurować ścianki działowe (gazobeton na cienkiej
    spoinie)- można murować przy obecnych warunkach atmosferycznych?

    Za oknem około zera, w nocy lekkie (kilka stopni na minusie) przymrozki,
    w dzień kilka st na plusie.
    Podczas pracy(wieczorowo) dogrzewam się kozą, co podnosi o kilka stopni
    temperaturę wewnątrz.

    Woda w jakiejś "kałuży" w budynku cały czas w stanie ciekłym.
    Na zaprawie piszą żeby murować od +5stC

    Brakło mi roboty, chciałbym sobie podciągnąć instalacje na parterze, ale
    bez ścianek działowych trochę z tym ciężko..

    Murować? czy sobie odpuścić?

    I przy okazji.. połączenie ścianek działowych ze stropem - szczelina
    ~3cm ma być wypełniona pianką - kiedy to zapiankować? można od razu po
    wymurowaniu? czy lepiej czekać aż strop będzie obciążony?