  • 21. Data: 2010-02-23 16:39:13
    Temat: Re: pełne szambo w 3 tygodnie?
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci
    news:hm0voj$1tfu$1@news2.ipartners.pl...

    > Uzytkownik "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Do pierwszej zimy ? Do drugiego tapniecia ? Wybacz sarkazm, ale nie znam
    > nikogo komu udaloby sie utzymac szczelnosci betonowych kregów.
    Betonowych kregów to moze i nie ale zbiornika wykonanego z betonu to i
    owszem,nie wiem czy na szambo wykonane z kregów wogóle ktos by wydal
    jakikolwiek atest.

    4890 (20100223) __________

  • 22. Data: 2010-02-23 16:53:12
    Temat: Re: pe?ne szambo w 3 tygodnie?
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    William Bonawentura pisze:
    > Do pierwszej zimy ? Do drugiego tapniecia ? Wybacz sarkazm, ale nie znam nikogo
    komu udaloby sie utzymac szczelnosci betonowych kregów.

    Mi sie udało, a ponadto poziom szczelnosci "samopodnosil" sie :-)
    W pierwszych miesiacach przybywalo deszczówki, ale gleba gnana
    deszczem dokladnie osypywala kregi. Teraz z duza doza pewnosci
    moge powiedziec, ze ani nie ubywa, ani nie przybywa.

    Jak to mozliwe? Kręgi są ustawione w niebywale gliniastej ziemi.

    pozdro
    --
    A S

  • 23. Data: 2010-02-23 18:43:52
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Sęk w tym, że kanalizacja jest :-), warunki do podłączenia też, warunki
    > techniczne z zakładu wodociągów również. Do poprowadzenia jest
    > kilkadziesiąt metrów rury i kilka studzienek. Koszt w wiejskich
    > warunkach nie powalający na kolana. Zrobię tę kanalizację - tak będzie
    > najprościej i na etapie inwestycji i później eksploatacji :-).
    >
    > pozdr.

    To jest prawdopodobnie rzeczywisty powod braku zgody, zmuszenie
    mieszkancow do podlaczenia sie do kanalizacji. Jesli zlozylbys wniosek
    nie moga odrzucic.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 24. Data: 2010-02-24 02:07:44
    Od: "p47" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Do pierwszej zimy ? Do drugiego tapniecia ? Wybacz sarkazm, ale nie znam
    > nikogo komu udaloby sie utzymac szczelnosci betonowych kregów.

    Cóz, widac masz maly krag znajomych;-)
    Wolalbym, zebys mial racje...;-)
    Mam szambo z kregów, 4-o komorowe, razem ok. 10m3.
    Od wielu juz lat nieomal z dokladnoscia do jednego dnia co 28 dni trzeba
    wybierac.
    Na marginesie, to chore, ze w Warszawie spiewaja sobie za przylacze
    kanalizacyjne ok 5mb "drobne">14 tys. To czyni cywilizowana kanalizacje
    nieoplacalna, biorac jeszcze pod uwage dodatkowe oplaty za scieki...

    p47