  • 1. Data: 2012-03-04 16:38:44
    Temat: pianka montażowa-czym wyczyścić?
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    Witam, przy montażu okien trochę zawiało i pianka montazowa poleciała na
    dach /blachodachówka/. Ktoś miał podobny problem? Czym to można wyczyścić?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-03-04 17:26:26
    Temat: Re: pianka montażowa-czym wyczyścić?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Marcin" <b...@b...pl> wrote in message
    > Witam, przy montażu okien trochę zawiało i pianka montazowa poleciała na dach
    > /blachodachówka/. Ktoś miał podobny problem? Czym to można wyczyścić?
    > pozdrawiam

    mechanicznie, kawalkiem drewna\plastiku

  • 3. Data: 2012-03-04 17:50:40
    Temat: Re: pianka monta?owa-czym wyczy?ciae?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-03-2012 o 17:38:44 Marcin <b...@b...pl> napisał(a):

    > Witam, przy monta?u okien troche zawia?o i pianka montazowa polecia?a na
    > dach /blachodachówka/. Kto? mia? podobny problem? Czym to mo?na
    > wyczy?ciae?
    Niczym, poczekać aż słońce zrobi swoje i skruszeje, większe kawałki mozna
    odłamać, piankę mokrą czyści się acetonem, ale to też przez kilka chwil
    jest możliwe zanim zacznie wiązać.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2012-03-04 20:06:38
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, przy montażu okien trochę zawiało i pianka montazowa poleciała na
    > dach /blachodachówka/. Ktoś miał podobny problem? Czym to można wyczyścić?
    > pozdrawiam

    Acetonem. Aceton jest rozpuszczalnikiem pianki. To co grube zdrapać/oderwać,
    pozostałość zmyć acetonem. Nie wiem co pokrycie blachodachówki na aceton.

  • 5. Data: 2012-03-07 11:20:07
    Temat: Odp: pianka montażowa-czym wyczyścić?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Jak się utwardziła to tylko mechanicznie. Próbowałem różnych preparatów w
    tym Soudal i inne do twardej pianki i nic. Natomiast po jednym, słonecznym
    lecie pianka się rozpadła i wykruszyła.

    PC