  • 21. Data: 2010-02-22 19:10:41
    Temat: Re: podatek od działki
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Plumpi pisze:

    > A pisał, że tam [..]
    > A pisał, że [..]

    A może jeszcze coś napisze... :-

    Tornad napisz coś, żeby naszego nowego kolegę podbudować :-DDD.
    Będzie mu raźniej płacić ten podatek. My zrzucimy mu się na husteczki
    higieniczne, żeby miał czym obetrzeć łezki i wysmarkać nosek.

  • 22. Data: 2010-02-22 19:17:53
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    hm z tą działalnościa to druga para kaloszy :)
    nawet nie wiem czy to gdzieś zgłaszac czy nie
    narazie tylko adres zmienilem :)

  • 23. Data: 2010-02-22 19:26:05
    Od: "adi" <a...@g...com>

    no ok niech będzie nazwa jest inna ale idea taka sama trzeba płacic i tyle

  • 24. Data: 2010-02-22 19:31:14
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Choć byś tłukł dzień i noc przez wiele, wiele dni to i tak nie wyplenisz
    > tego urzędniczego, pasożytniczego ścierwa :D

    A od kiedy to urzędnik ustanawia prawo? Chyba ci się adresy pomyliły. A
    akurat liczba 460 jest kluczem do obrania celu.

  • 25. Data: 2010-02-22 19:32:34
    Temat: Re: podatek od dzia?ki
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "adi" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    > pcc w wysokosci 2% p?atne u notariusza

    PCC to podatek od czynnosci cywilnoprawnej, który placa obie strony jakiejkolwiek
    umowy (chyba ze jedna ze stron zgodzi sie placic za druga). Podatek od wzbogacenia
    sie (kastralny) dopiero nas czeka.

  • 26. Data: 2010-02-22 19:38:44
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakiejkolwiek umowy (chyba ze jedna ze stron zgodzi sie placic za druga).
    > Podatek od wzbogacenia sie (kastralny) dopiero nas czeka.

    Po pierwsze to już dawno przepisy się zmieniły i pcc płaci tylko kupujący, a
    po drugie to chyba ty będziesz płacić podatek kastralny, bo cała reszta
    pilnuje swoich jaj i być moze będzie kiedyś płaciła podatek katastralny.

  • 27. Data: 2010-02-22 20:10:14
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:hlum28$i03$1@news.onet.pl...

    > A od kiedy to urzędnik ustanawia prawo? Chyba ci się adresy pomyliły. A
    > akurat liczba 460 jest kluczem do obrania celu.

    Myslisz, że jak wytniesz parlament to nagle prawo się zmieni i urzędnicy
    zaczną inaczej funkcjonować ?
    Po drugie ja już doświadczyłem nieprawości urzędniczej na mojej dokonanej
    przez sługusów z ZUS-u, którzy złamali prawo tylko po to, żeby mi
    dopier....ć. Po złożeniu przeze mnie sprzeciwu i zażalenia na tok
    postępowania administracyjnego, urzędasy stwierdzili, że postepowanie ZUS
    było bezzasadne. Myślisz, że którykolwiek z urzędasów odpowiedział za swoje
    pomyłki i 6 czy 7 punktów, łamiących obowiązujące prawo ? Nie. Nawet nikt
    nie raczył napisać słowa "przepraszam", a jedynie tylko, że ZUS postanawia
    uznać moje zażalenie za zasadne i odstępuje od wykonywania wyroku w trybie
    administracyjnym wobec mnie. Zapewniam Cię, że tu tych 460 posłów nie miało
    nic współnego z poczynaniami niedouczonych i nadgorliwych urzędasów. Gdyby
    nie to, że pomagał mi przy tym dobry prawnik to musiał bym wyrzygać i
    zapłacić pieniądze, które się nie należały ZUS-owi tylko z tego powodu, że w
    ZUS-ie jest totalny burdel w syemie. Ciekaw jestem ilu takich jak ja dało
    się oszukać i okraść ?

  • 28. Data: 2010-02-22 20:40:45
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    akurat na to jest fajny blog:
    http://stany.blog.pl/archiwum/index.php?nid=13743152

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 29. Data: 2010-02-22 21:05:21
    Temat: Re: podatek od dzia3ki
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

> [...]
    > pilnuje swoich jaj i być moze będzie kiedyś płaciła podatek katastralny.
    Kastralny, czy katastralny to jeszcze nie tak źle. Gorzej jak się okaże, że
    jest on katastrofalny.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 30. Data: 2010-02-22 21:26:44
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Myslisz, że jak wytniesz parlament to nagle prawo się zmieni i urzędnicy
    > zaczną inaczej funkcjonować ?

    Myślę w swojej naiwności ze tak. Zauważ, że prawo w Polsce jest tak
    konstruowane, że zawsze zostawia pewną furtkę na interpretacje. I właśnie z
    tego względu auta cabrio były rejestrowane jako ciężarowe z plandeką, auto
    ze skrytką jako bankowozy itd. gdyby prawo było tak skonstruowane by
    urzędnik nie miał możliwości jego interpretacji to jego wykonanie dzialałoby
    niejako z automatu. To co spotkało ciebie to takze wina złego prawa,
    zostawienia furtek lub nie wprowadzenia odpowiedzialności urzędniczej.
    A tak mamy różne definicje w różnych ustawach i to urzędnik decyduje jak
    podejdzie do tematu.