  • 91. Data: 2013-09-11 22:53:35
    Temat: Re: pompa ciepła - teoretyczne pytanko
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-11 16:05, Kris pisze:

    > I oczywście te chińskie to jak piszesz a ecopol to miedz nierdzewka itp.;)
    > Dorabiasz kolejne teorie aby Tiobie pasowało

    Adam sporo racji jednak ma. Tu na grupie bylo juz kilka razy, ze wezyki
    w chinskich bateriach sie rozszczelnily. To nie jest zadna nowosc, ze
    tzw. chinski shit to shit. Tylko, ze chinski jest slowem naduzywanym.
    Tzw. markowi producenci tez robia w Chinach, ale jakosc jest z gola inna.

    > Parę drobnostek z Chin kupiłem i póki co nie było zle ale to drobne pierdółki były
    za kilkadziesiąt dolarów. Myslę jedak że i pompę by przysłali

    > To wez teraz buty z marki CCC i popatrz gdzie sa produkowane. A jak juz te CCC tak
    chwalisz to spróbuj tam cokolwiek reklamować.

    No ja akurat fanem tanich butow nie jestem. Ale przyznam, ze te markowe
    istotnie w Chinach sa robione. To jednak nie to samo co buty robione
    jakies tam i buty markowe. Nawet sama firma Gore narzuca stosowanie
    pewnych technologii laczenia szwow itp. Tego nie ma w najtanszym syfie i
    to niestety dotyczy wszystkich branz. Chinczycy robia na zlecenie super
    dobre rzeczy i robia w zaleznosci od zamowienia produkty niskobudzetowe.
    Wszystko zalezy od zamowienia. Jezeli CCC chce zarobic kilkaset procent
    na parze butow to zamawia taki produkt. A jezeli np. Salomon chce tez
    zarobic kilkaset procent to tez zamawia taki produkt z ta roznica, ze
    cena wyjsciowa bedzie jednak inna. Nikt mnie nie przekona, ze buty CCC
    to to samo co buty markowe.

    > Pewnie masz w domu z połowę sprzętu robionego w Chinach i działa. Tylko jak parę
    razy sam pisałes uwązasz że wyższa cena =wyższa jakość. I przez takie naiwne
    podejście przepłacasz za produkty robione w Chinach oklejone markowymi nalepkami;)

    Niekoniecznie. Pol roku temu pokazywali w TV babke poparzona telefonem w
    czasie ladowania. Gadala sobie z niego w czasie ladowania. Ladowarke
    kupila w sklepie ktorego chyba juz nie ma. Niby markowi producenci tez
    robia w Chinach, ale jednak roznica jakosci to jest przepasc. Nigdy nie
    slyszalem zeby ktos poparzyl sie telefonem Nokii w czasie ladowania, a
    babka poparzyla sie jakims smieciem za pare zyli. Wygrala nawet sprawe w
    sadzie, ale nie ma z kogo sciagnac odszkodowania. To ladowarka i tamto
    ladowarka, ale jednak nie taka sama jak widac.
    No tym milym akcentem przy piwku...

    Pozdro.. TK

  • 92. Data: 2013-09-11 23:07:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 września 2013 22:53:35 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > sadzie, ale nie ma z kogo sciagnac odszkodowania. To ladowarka i tamto
    > ladowarka, ale jednak nie taka sama jak widac.
    Do poczytanie przy piwku:
    http://dailymobile.pl/2013/07/30/samsung-galaxy-s4-s
    tanal-w-plomieniach-i-spowodowal-pozar-calego-domu/
    http://www.sfora.pl/Ten-telefon-wybucha-Wywolal-poza
    r-w-srodku-nocy-a50197

  • 93. Data: 2013-09-11 23:11:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 11 września 2013 23:07:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Do poczytanie przy piwku:
    >
    > http://dailymobile.pl/2013/07/30/samsung-galaxy-s4-s
    tanal-w-plomieniach-i-spowodowal-pozar-calego-domu/

    HINT:

    "Sam­sung na miejsce zdarzenia wysłał swo­jego chemika, by ocenił, czy aby na pewno
    wybu­chowy Sam­sung nie był podróbką."

    Chinole podrabiaja mnostwo telefonow - z wygladu nawet im to wychodzi
    ale juz po pierwszym kliku widac ze to podroba. Podobniez z reszta sprzetu:)

    Dlatego bardzo mnie zdziwil taki atak w obronie chinczykow :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 94. Data: 2013-09-11 23:21:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-11 23:11, Adam pisze:

    tanal-w-plomieniach-i-spowodowal-pozar-calego-domu/

    > HINT:
    >
    > "Sam­sung na miejsce zdarzenia wysłał swo­jego chemika, by ocenił, czy aby na pewno
    wybu­chowy Sam­sung nie był podróbką."

    A no.
    Ciekawe kto by wyslal chemika. :-)
    A wlasciwie wiem hehe Boeing... :-))

    Pozdro.. TK

  • 95. Data: 2013-09-12 00:34:40
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > sadzie, ale nie ma z kogo sciagnac odszkodowania. To ladowarka i tamto
    >
    > ladowarka, ale jednak nie taka sama jak widac.

    Ach te chińskie wężyki. Z reguły psute w czasie przykręcania. To ze potrafią pęknąć
    nie wynika z tego że są złej jakości tylko że instalator jest półgłówkiem. Poprawnie
    przykręcone są bezawaryjne kilkanaście lat. Ty Maniek masz nierówno pod sufitem jeśli
    na poparcie śliskiej tezy o niskiej jakości chińskich pomp ciepła używasz argumentu
    że nie potrafisz przykręcić wężyka. I zapewne liczysz że ktoś w takie pierdoły
    uwierzy. Jeden facet kiedyś powiedział że są dwie rzeczy nieskończone. Wszechświat i
    głupota. Z tym że nieskończoności wszechświata nie był pewny. Z wyjątkiem swojej
    głupoty nie masz żadnych argumentów że chińskie sprężarki i pompy ciepła są złej
    jakości. Ale co to szkodzi napisać ze jak chińskie to gówno. Ktoś napisał że firma z
    której Adam kupił pompę to jakaś mała garażowa firma. Nic do tej firmy nie mam.
    Prawdopodobnie składają z chińskich podzespołów bardzo dobre pompy. Razi mnie coś
    innego. Ktoś kto ma od niedawna jedną pompę. I nigdy w życiu innej nie miał. Może
    gdzieś w realu widział z trzy inne typy. I ten ktoś wstawia gadki jak by był
    światowym ekspertem w dziedzinie pomp ciepła. Na dodatek używa argumentów typu
    trampki i rurki. Głupota jest bezgraniczna. Gość miał rację.

  • 96. Data: 2013-09-12 00:37:38
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 00:34:40 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    światowym ekspertem w dziedzinie pomp ciepła. Na dodatek używa argumentów typu
    trampki i rurki. Głupota jest bezgraniczna. Gość miał rację.

    To powiedz mi, ekspercie, ile Ty pomp ciepla od srodka na oczy widziales?
    A ile z nich bylo produkcji chinskiej? To drugie pytanie chyba nie potrzebne
    bo odpowiedz na pierwsze pewnie odpowiedz brzmi ZERO :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 97. Data: 2013-09-12 00:53:46
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 00:34:40 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    http://www.blog.karbon.com.pl/bez-kategorii/chinska-
    kuchnia/

    http://www.blog.karbon.com.pl/pc-powietrzna/chinska-
    kuchnia-c-d/

    Tu nawet gosc porusza kwestie dokladnie tej PC ktora ktos wkleil z allegro.

    Ja moge nie byc ekspertem ale ten gosc z pewnoscia nim jest i wie co pisze:)
    A pisze w skrocie ze ta pompa to gowno :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 98. Data: 2013-09-12 01:39:35
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 września 2013 00:53:46 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    >

    > Ja moge nie byc ekspertem ale ten gosc z pewnoscia nim jest i wie co pisze:)
    >
    > A pisze w skrocie ze ta pompa to gowno :)

    Wie co pisze. Wynika że jest sprzedawcą pomp. Marźa od 20 tysięcy jest większa niż od
    4 tysięcy. Rozczuliło mnie że te niedobre chińskie pompy to na freonie pracują i
    dlatego są be. W tajemnicy Ci powiem że mnie to koło chuja lata na jakim czynniku
    pracują. Amen. ps dużo masz jeszcze takich tendencyjnych pseudo naukowych blogów do
    pokazania? Byś się nie kompromitował. Zazdrościłem Ci pompy ciepła. Do tego stopnia
    że ją sobie zrobiłem. Zrobiłem z klimatyzatora co miał iść do nieba dla
    klimatyzatorów. W tym sezonie dwie takie pompy zrobione z klimatyzatorów będą u mnie
    pracowały. Oczywiście jak będzie taka potrzeba. Zostało mi zrobienie drugiego otworu
    w suficie żebym miał skąd powietrze ciągnąć. Uruchomiłem też odzysk ciepła z wody po
    kąpaniu. Pomiary wykazały że zużywamy 1/3 prądu jaki był potrzebny do grzania cieplej
    wody. To prawie 1000 złotych oszczędności rocznie. Mniej więcej tyle będzie mnie
    kosztowała druga pompa.

  • 99. Data: 2013-09-12 02:01:02
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 01:39:35 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    > złotych oszczędności rocznie. Mniej więcej tyle będzie mnie kosztowała druga

    Twoj dom - Twoje druty :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 100. Data: 2013-09-12 07:14:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Sep 2013 19:20:12 +0000 (UTC), masti

    > to jak chcesz się umawiać na naprawę w nocy?

    Jak się umówisz na naprawę swojej 2-3x droższej pompy w nocy?

    > a gdzie ja czegokolwiek bronię? Ja tylko komentuję Twoje przekonanie
    > o tym, że im taniej tym lepiej. Do tego bez żadnego poparcia

    Oczywiście że bronisz i do tego już odwracasz fakty. Ja bronię twierdzenia,
    że w tym przypadku taniej nie znaczy gorzej. Co ma miejsce w odniesieniu do
    wielu produktów. Rynek, działając marketingiem i kręcąc nieświadomością
    ludzi, psuje cenę.

    --
    Pozdor Myjk