  • 101. Data: 2009-07-16 08:59:48
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:h3mnqb$9mg$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Niby tak a jednak nie. Mam komplet garnkow do ktorych dna przyczepia sie
    > magnes i niestety kuchenka sie nie wlacza. Czy malo tam zelaza to nie
    > wiem, ale na magnes to dziala.

    Za duzy opor elektryczny powoduje, ze prady wirowe sa zbyt male?

  • 102. Data: 2009-07-16 13:56:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Też odczuwam, że woda na indukcji gotuje się mało skutecznie.

    chyba bez garnka:)

  • 103. Data: 2009-07-16 16:37:15
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Czyli czas nagrzewaia - bezpieczenstwo i oszczednosc tez, ale nie o to
    > pytalem. Jednak zaciekawiles mnie z tym nic sie nie przypala

    No nie przypala sie na plycie jak cos wykipi rzecz jasna, nie w garnku. Moze
    zle sie wyrazilem. Mycie tego polega na wytarciu mokra szmatka.

    > - przy tak niskiej bezwladnosc trzeba byc jednak bardziej swiadomym i
    > uwaznym kucharzem.

    Nie jestem zawodowym kucharzem i jak dla mnie to idealne rozwiazanie. Pewnie
    nie bez wad typu plynna regulacja jak przy gazie no ale nie ma idealnych
    rozwiazan.

    Pozdro.. TK

  • 104. Data: 2009-07-16 17:55:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No nie przypala sie na plycie jak cos wykipi rzecz jasna, nie w garnku.

    Aaaa...

  • 105. Data: 2009-07-16 19:06:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    > pytalem. Jednak zaciekawiles mnie z tym nic sie nie przypala - przy
    > tak niskiej bezwladnosc trzeba byc jednak bardziej swiadomym i uwaznym

    nie przypala sie bo w przeciwieństwie do ognia który grzeje wąskim
    skoncentrowanym krążkiem indukcja grzeje całą powierzchnią i to nawet w
    zwykłym garnku emaliowanym :)

  • 106. Data: 2009-07-16 19:52:33
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    kiki wrote:
    > "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message

    > HAHAHAHA, u moich jest to samo :-) Drewutnia i s stosy drewna hahaha :-)
    > Jeszcze dodam, że w zimie widzę ich w tej charakterystycznej pozycji z
    > siekierą :-) Czym zimniej i więcej śniegu tym częściej ich widzę z okna :-)

    To widać jak sie im pompa opłaca :) że muszą sie ratować kominkiem.

    --
    -----
    Pozdr

  • 107. Data: 2009-07-17 15:48:43
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    news:h3mo0k$pt9>> 2. Czy na indukcyjnej mozesz gotowac w dowolnych
    naczyniach?

    > Huehuehuehuhue

    Wywal stare gary i kup komplet nowych za 200 zeta w IKEI.
    Żula stać, to każdego usenetowicza tym bardziej.

    > Grube dno dziala podobnie jak ceramika, ktora nie stygnie natychmiast.

    Lubię czytać teksty teoretyków, którzy sobie wyobrażają jak to jest w realu
    i przelewają to na klawiaturę. :-)))
    :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 108. Data: 2009-07-17 15:51:41
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > chyba bez garnka:)

    I herbata smakuje z indukcji inaczej tak jakoś...

    To chyba tak samo jak ze słuchaniem muzyki przez kolumny podłączone przy
    użyciu zwykłych kabli miedzianych i srebrnych wielowarstwowych za 20000
    ojro? Przez miedziane po prostu muzyka mi się nie podoba!

  • 109. Data: 2009-07-18 16:39:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > przy użyciu zwykłych kabli miedzianych i srebrnych wielowarstwowych
    > za 20000 ojro? Przez miedziane po prostu muzyka mi się nie podoba!

    to sie da leczyć!

  • 110. Data: 2009-07-18 18:14:02
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > to sie da leczyć!

    Ale mają wzmacniacz o jakiejś konkretnej mocy setek wat natychmiast
    usłyszysz, że podłączyłeś głośniki przewodem YDY, a nie licą. Nie będąc
    melomanem usłyszysz różnicę natychmiast.