  • 141. Data: 2009-07-20 13:17:18
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h41gng$63m$1@news.onet.pl...

    > jestem racjonalistą nie wierzę w żadne voodu.

    > a co w niej złego?

    Po prostu przestałem cie poważnie traktować za zdjecia pornograficzne :-)
    Tak cie to kręci fotografować małolaty ? Będziesz się tego wstydził za kilka
    lat.

  • 142. Data: 2009-07-20 13:22:22
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik kiki napisał:
> [...]
    > Tak cie to kręci fotografować małolaty ? Będziesz się tego wstydził za kilka

    Wiedziałem kiki, że coś nie tak z Tobą, ale teraz pojechałeś. Z drugiej
    strony każdy widzi na zdjęciach to co chce zobaczyć.

    wyjątkowo nie pozdrawiam
    rafał

  • 143. Data: 2009-07-20 13:31:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Po prostu przestałem cie poważnie traktować za zdjecia pornograficzne
    > :-) Tak cie to kręci fotografować małolaty ? Będziesz się tego
    > wstydził za kilka lat.

    idź sie kurna leczyć, masz coś z głową skoro akty nazywasz pornografią.

    jak widać twoje zaburzenia sa sporo poważniejszy niż by wynikało z tego co
    dotychczas można było wywnioskować.

  • 144. Data: 2009-07-20 14:11:33
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > idź sie kurna leczyć, masz coś z głową skoro akty nazywasz pornografią.

    Dzięki powyższej reklamie znacznie wzrośnie liczba odwiedzin na Marka
    stronie.

    Krzysiek

  • 145. Data: 2009-07-20 14:37:25
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > idź sie kurna leczyć, masz coś z głową skoro akty nazywasz pornografią.

    Ile lat miały te dziewczynki, które fotografowałeś?
    Czy ładnie to tak wykorzystywać kobiety do poniżających zdjęć? Chciałbyś
    żeby twoja córka sie rozbierała za pieniądze i do zdjęć z nią ktoś miał
    erekcje?

  • 146. Data: 2009-07-20 15:00:29
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd? [OT] przewody do głośników
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Marek Dyjor pisze:

    > jaki te opornosci mają wpływy na pracę kolumny o oporności 4 ohmów?
    > imho praktycznie żaden

    Pomijając już to, że w lince głośnikowej zjawisko naskórkowości
    występuje w identycznym stopniu jak w drucie. Poszczególne druty w lince
    musiałyby być izolowane od siebie, jak ma to miejsce w licy w.cz.
    stosowanej w obwodach HF. Ponieważ w całym przekroju poszczególne druty
    są ze sobą galwanicznie połączone (i nie ma między nimi szczeliny z
    materiału o małej przenikalności), linka jest magnetycznie identyczna z
    drutem :) Ot, taki pic by laicy od "hajendu" mieli się czym podniecać
    kompletnie nie rozumiejąc fizycznych podstaw zjawiska.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 147. Data: 2009-07-20 15:02:18
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    kiki pisze:

    > Ale przewody głośnikowe to właśnie lica :-) Nawet te najtańsze :-)
    > Przypatrz się, odetnij kawałek :-)

    Gówno lica - lica ma druty izolowane a takich tu nie ma. Taka linka
    jest równoważna drutowi, co najwyżej dużo łatwiej się ją układa. Poza
    tym atutów ponad drut żadnych nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 148. Data: 2009-07-20 15:14:22
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Po prostu przestałem cie poważnie traktować za zdjecia pornograficzne :-)
    > Tak cie to kręci fotografować małolaty ? Będziesz się tego wstydził za
    > kilka

    Ciebie chyba Bóg opuścił zupełnie skoro jako dorosły facet nie wiesz co to
    jest pornogafia dziecięca, bo to co sobie na tej stronie przed chwilą
    obejrzałem nią nie jest.

    PS. Chyba wiem czemu tynkarze zwiali. Bez urazy. Nie możesz każdego na
    wejściu taktować jak potencjalnego złodzieja, pedofila, partacza i nieroba.
    Ludziom trzeba dawać szansę, i każdego taktować jak człowieka - wierz mi,
    poprawia to samopoczucie.

    MS

  • 149. Data: 2009-07-20 15:16:52
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Tak swoją drogą, czy naprawdę na grupie nie ma ani jednego zadowolonego
    pompiarza?

    MS

  • 150. Data: 2009-07-20 15:43:31
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message

    > Ciebie chyba Bóg opuścił zupełnie skoro jako dorosły facet nie wiesz co to
    > jest pornogafia dziecięca,

    Ja tego nie powiedziałem :-) Nawet przez myśl mi nie przeszło :-)
    Natomiast dorosłego faceta fotografującego małolaty (dużo młodsze kobiety od
    siebie) w wyzywających i wulgarnych pozach jest nie na miejscu :-)
    Ja patrze na to przez pryzmat córki, która jakiś cap by usiłował namówić do
    zdjęć pornograficznych.
    Wolę żeby córka skończyła medycynę albo prawo :-)

    Ile masz lat ?