  • 1. Data: 2013-04-24 09:39:10
    Temat: posialem trawe i nic ...
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Szanowni Grupowicze

    Jakies 10 dni temu posialem trawe i na razie nic sie nie dzieje. Zadnych
    wschodow nie zauwazylem.
    Ale od poczatku. Teren uprzednio przygotowalem tzn. przez rok walczylem
    z chwastami, pare razy ziemia byla spulchniana i walcowana.

    Tuz przed siewem zagrabilem calosc i przy pomocy siewnika obsialem
    teren. Zuzylem niecale 20kg na okolo 600m2.
    Posianej trawy nie przysypalem kolejna warstwa ziemi/piasku. Zostala ona
    podczas siewu tylko wdeptana w glebe.

    Teraz staram sie jak czas pozwala podlewac raz na dzien ewentualnie co 2
    dni. Liczylem, ze bedzie wiecej deszczu, a tu upaly jak w lipcu.

    Jak oceniacie moje szanse? Da rade taki trawnik sie zazielenic czy cos
    kompletnie zawalilem, albo czegos zapomnialem?
    poratujcie rada :)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2013-04-25 14:37:56
    Temat: Re: posialem trawe i nic ...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Apr 2013 09:39:10 +0200, Marek napisał(a):

    > Liczylem, ze bedzie wiecej deszczu, a tu upaly jak w lipcu.

    Gdzie te upały niby?
    I czy bierzesz pod uwagę temperaturę w nocy? Nocne spadki temperatury sa
    nadal znaczne, ostatnio nawet miejscami przymarzało - taki układ skutecznie
    powstrzymuje rozwój traw, pąków na drzewach itp.
    333-]
    --
    XL

  • 3. Data: 2013-04-29 10:56:16
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 25.04.2013 14:37, Ikselka wrote:

> [...]
    > nadal znaczne, ostatnio nawet miejscami przymarzało - taki układ skutecznie
    > powstrzymuje rozwój traw, pąków na drzewach itp.

    Zaczelo sie cos dziac. Widac dywac cieniutkich zdzibelek :)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z