  • Data: 2010-06-18 10:16:36
    Temat: problem SAT
    Od: "Greg" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wiem ze może nie ta grupa, ale nie mogę znaleźć odpowiedniej. Mam problem z
    ustawieniem talerza satelity.
    Zbytnio nie chciałbym montować sat na kominie (wiatr etc). Na razie mam tak
    jak na rysunku z linka, niestety sygnał jest mizerny (CPolsat).

    http://img534.imageshack.us/img534/1821/domt.jpg

    Niestety drzew nie mogę ściąć, góry nie mogę zepchnąć, możecie coś doradzić?
    Czy są jakieś sposoby, wzmacniacze? Sąsiad mieszkający dalej odbiera bez
    problemu (poza zasięgiem drzew i ukształtowania terenu). Czy można przesyłać
    sygnał np. drogą radiową?
    Może ktoś zetknął się z tym problemem.
    Dzięki za odp.

    P.S. niestety kablówki też nie mogę mieć &#61514;

    Greg