  • Data: 2012-09-27 21:53:12
    Temat: problem z roletami
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich :)
    Mam w domu kilkanaście rolet sterowanych silnikami wbudowanymi w
    skrzynki nadokienne.
    Właśnie jestem na etapie podłączania sterowań, przycisków i pilotów,
    Zaobserwowałem jednak pewien problem i boję się o te rolety
    Okna, a co za tym idzie rolety, są różnej szerokości i z takimi o
    szerokości 150cm, 180cm nie ma żadnego problemu - chodzą płynnie to te
    na oknach 90cm przy ruchu w dół poruszają się czasem "skokami"
    Jedna nawet pomimo pracy silnika wogóle nie zaczęła opadać i gdybym tego
    w porę nie zauważył to mogło dojść do jej przewinięcia na silniku i do
    zniszczenia. Co może być przyczyną takiego stanu ?
    O ile w kwestii sterowań, elektryki i elektroniki problemu nie mam to z
    mechaniki raczej orłem nie jestem.
    Może ktoś z Was miał podobne problemy i podpowie co może być przyczyną
    takiego stanu rzeczy ?

    Pozdrawiam

    PS. Mam pewną teorię na ten temat, lecz póki co wolę jej nie omawiać by
    nikogo nie zasugerować.