  • 21. Data: 2015-12-27 15:42:05
    Temat: Re: program "usterka"
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze i mit. Tylko dlaczego jak krecili scene do filmu to po nakreceniu liczyli ile
    bylo osob w kadrze i jak za malo to krecili jeszcze raz i tak do skutku.

  • 22. Data: 2015-12-27 15:45:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie spotkales sie. Ciekawe czy kiedys sie tym interesowales. O mnostwie rzeczy nie
    mam zielonego pojecia. I jak czegos nie wiem a mnie zainteresuje to staram sie czegos
    dowiedziec. A Ty wiesz zapewne wszystko, czyli bardzo malo, i stwierdzasz ze sie nie
    spotkales. Jak dla mnie zajebiscie opiniotworczy jestes.

  • 23. Data: 2016-01-02 01:45:14
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 14:42:06 UTC użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Moze i mit. Tylko dlaczego jak krecili scene do filmu to po nakreceniu liczyli ile
    bylo osob w kadrze i jak za malo to krecili jeszcze raz i tak do skutku.

    Bo sa idiotami i nie maja pojecia o prawie w tym temacie, albo to nie mialo zwiazku z
    publikacja wizerunku.

  • 24. Data: 2016-01-02 09:06:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oni glupi a ty po skonczeniu obowiazkowego gimnazjum wiesz wszystko. Nawet sytuacje
    miedzynarodowa mozesz ogolnie omowic.