eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzyklejanie płyt gipsowych a osadzanie puszek elektrycznych...przyklejanie płyt gipsowych a osadzanie puszek elektrycznych...
  • Data: 2014-01-01 20:58:15
    Temat: przyklejanie płyt gipsowych a osadzanie puszek elektrycznych...
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Temat dla mnie jeszcze odległy, ale jakoś wlazł do głowy i pewnie puki
    go nie rozwiążę to spokoju nie zaznam...

    Zamiast tynków mam zamiar przyklejać płyty kg do ścian z gazobetonu -
    jest to po prostu tańsze.
    Zanim przykleję płyty to w bruzdach będę miał położoną instalacje
    elektryczną. No i teraz jak to pogodzić z mocowaniem puszek? Najlepiej
    by było wywiercić dziurę na puszkę po przyklejeniu płyty i wtedy wkleić
    puszkę ale co wtedy z kablem co jest w ścianie? Mocowanie puszek przed
    przyklejeniem płyty to by była masochistyczna praca w wymierzaniu i
    wycinaniu otworu w płytach...
    Rozwiązanie pośrednie - w gazobetonie robię dużą(zawierającą margines
    błędu) dziurę na puszkę i chowam tam kabel, przyklejam całą płytę i
    otwór wycinam po przyklejeniu wstrzeliwując się w dziurę w GB, potem
    osadzam puszkę - to rozwiązanie też jednak ma wady
    Kolejny pomysł to podobnie jak poprzednio - wyrąbać większą dziurę w GB,
    a do płyty montować puszki dedykowane do montażu w KG, tu jednak mam
    obawy czy taki sposób jest trwały i puszki nie będą się z czasem luzowały...

    Co o tym sądzicie?

    P.S. a jakie macie zdanie o wklejaniu puszek na piankę? Trzyma się to na
    dłuższą metę?