    From: "AT" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rejestrator do monitoringu
    Date: Tue, 24 Jan 2012 14:18:04 +0100
    <e...@c...googlegroups.com>
    <jfm8uu$ka3$1@inews.gazeta.pl> <jfmacb$p1o$1@inews.gazeta.pl>

    > tylko ze ten rejestrator pewnie będzie brał tyle samo prądu co komp
    >
    > ja ide w inną stronę
    >
    > kamery IP i rejestrator wirtualny na serwerze gdzieś w internecie
    > co będzie dziś w razie włamu?
    > 1 sprawa to złodziej idzie do rejestratora i rozp...la go w mak
    > i tyle masz z dowodów
    >
    > a tak wszystko wysyłane jest na serwer gdzieś w polsce i tyle
    > polecam

    Tylko wersja twoja z kilku kamer będzie wymagała sporego uploadu
    kilka Mb.
    do tej kamerki ip uzywalem tego softu
    http://www.programosy.pl/program,active-webcam.html

    kamerka padla w koncu po 2 latach pracy, tzn zaczela sie wieszac po kilku
    godzinach pracy, dalem restarter, teraz wiesza sie co 30min :) i lezy w
    garażu :)

    Jednak tych danych będzie sporo, twoją wersję testowałęm kiedys na makerce
    IP
    repoteka ok 1Mb ciągle wysyłała jedna kamerka, to jeszcze jak dom był w
    budowie.
    Przy 8 kamerach HD, to będzie jakaś niesamowita ilosc danych potrzebna, no
    chyba
    ze nie przez internet przśle to tylko na połaczeniu tego samego producenta
    anten
    np nanobridge m5 widzę, ze wydajne dosyć, do jakiegos innego punktu, gdzie
    będzie rejestrowanie obrazu.

    narazie pozostanę na tradycyjnym rozwiązaniu,
    mojeg rejestratora nie znajdzie tak łatwo złodziej, prawie zamurowany :),
    pozatym do pokonania ma jeszcze alarm
    satela, który wcześniej powiadomi mnie lub inną osobę z rodziny,
    powiadamianie w dwojaki sposob mam zrobiony
    ale to juz inna bajka.