  • Data: 2010-10-18 16:05:34
    Temat: rodzielacz CO inaczej
    Od: "wojciech" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie czy cośby z tego było gdybym zastosował rozdzielacz CO do
    CWU a mianowicie :

    mam kilka źródeł cieplej wody użytkowej tj. piec 2 funkcyjny , boiler
    elektryczny , boiler pojemnościowy ( w buforze dodatkowy zbiornik ze spiralą
    do CWU ) . w tej chwili wszystko się schodzi do jednej nitki i w zależności
    z czego chcę korzystać to zakręcam bądź odkręcam poszczególne zaworki.
    Chciałbym to zautomatyzować czyli odkręcając kran nie interesuje mnie skąd
    ona poleci czy z pieca boilera itd. Myślałem nad takim rozwiązaniem zeby
    wziąść rozdzielacz CO z siłownikami popodłaczać od dupy storny źródła energi
    a wejście rozdzielacza by w tym przypadku robiło za wejście. nie wiem czy
    takowe coś by miało rację bytu więc proszę o podpowiedź .