  • 11. Data: 2009-05-28 08:15:29
    Temat: Re: rozliczenie kosztów wywozu śmieci
    Od: Lila <H...@H...Com>

    Ghost <g...@e...pl> napisał:
    > A to jest oczywista oczywistosc.

    I oplaty za śmieci wzrosną :-)

    A tak na poważnie - to nasz wywoziciel (na nasz wniosek) zainstalowal
    oprócz dwoch normalnych pojemników na smieci jeden duży pojemnik żólty.
    Tam wrzuca się wszystkie surowce wtórne. To pozwaliło na zmniejszenie
    opłat.

    Pozdrowienia,
    Lila

  • 12. Data: 2009-05-28 08:31:57
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On May 28, 10:11 am, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:a64f25fc-a4ae-4eea-a647-a9b51de56317@
    y7g2000yqa.googlegroups.com...

    z19g2000vbz.googlegroups.com...

    > Od wyrzuconych workow oczywiscie, przeciez caly zabieg ma spowodowac by bylo
    > sprawiedliwie.

    Pytanie dodatkowe, koszt worka liczony od:
    1. Ilości worków
    2. Pojemności (jeśli ta wersja proszę o sprecyzowanie dokładności
    pomiaru)
    3. Wagi

    Pojemność wydaje się dość oczywista ale problem jest taki że:
    a. worka może nie być (bo wyrzucam np. szafę albo inne coś nie
    gabarytowe)
    b. worek może nie być wypełniony, albo też może z niego wystawać i jak
    wtedy policzyć objętość?

    Waga też nie jest zby słuszna bo jednak kilo pierza i kilo żelaza to w
    masie śmieci nie to samo.

    Oczywistą, oczywistością jest że potrzebne będą narzędzia pomiarowe z
    urzędową legalizacją.

    a kolejną oczywistością to wprowadzenie kar za niewłaściwą segregację.

    --
    ZZ@private

  • 13. Data: 2009-05-28 09:33:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]
    >>

    >Pytanie dodatkowe, koszt worka liczony od:
    >1. Ilości worków
    >2. Pojemności (jeśli ta wersja proszę o sprecyzowanie dokładności

    Od wagi.

    >Waga też nie jest zby słuszna bo jednak kilo pierza i kilo żelaza to w
    >masie śmieci nie to samo.

    Ale statystycznie sie wyrowna, raz wyrzucasz kaloryfer, a raz pierzyne.

  • 14. Data: 2009-05-28 09:55:04
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Marek MANO pisze:
> [...]
    > 1. wg. udziałów, czyli powierzchni lokali
    > 2. wg liczby mieszkańców lokalu
    >
    > Spółdzielnie powszechnie przyjmują wariant 2. Firma zarządzająca
    > wspólnotą twierdzi, że coraz czestszy jest wariant 1. Moim zdaniem
    > wariant 1 jest się kuriozalny. Bo w końcu 2 osoby mają prawo mieszkać
    > na 80m2, tak samo jak mogą zajmować te same 80m2 cztery osoby. A
    > jednak przypuszczalnie 4 osoby wygenerują więcej smieci.
    >
    > Czy naprawdę ktoś z Was spotkał się ze sposobem rozliczania wg
    > udziałów? Nie wiem czemu, ale lansuje go firma zarządzająca.

    u mnie jest wszystko rozliczane za m2 mieszkania (procz miejsca
    postojowego - to na sztuki)
    wywoz smieci, sprzatanie czesci wspolnych, utrzymanie zieleni itp
    z jednej strony paranoja, ze metry kwadratowe produkuja smieci lub
    brudza klatki, z drugiej strony jakos trzeba to liczyc, a spoleczenstwo
    nie nalezy do tych takich uczciwych, gdzie kazdy mieszkajacy jest
    zapisany jako mieszkajacy

    nie jest to do konca sprawiedliwe, bo 4 osoby mieszkajace na 48 metrach
    placa ( pwrzeliczeniu na osobe) mniej niz 2 osoby na 80 metrach
    ale tak jest przyjete i juz.

    ja osobiscie mam maly, 15 litrowy smietnik w domu, z ktorego smieci
    wyrzucam raz na tydzien - raz na poltora tygodnia, no ale place tyle
    samo, co rodzina 4 osobowa produkujaca worek smieci kazdego dnia

  • 15. Data: 2009-05-28 09:57:02
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    erów).

    > Od wyrzuconych workow oczywiscie, przeciez caly zabieg ma spowodowac by
    > bylo sprawiedliwie.

    ha, a moze od kilogramow w tych workach? bo przeciez sztuka jest sztuka
    i mozna raz na 2 miesiace wyrzucic 240 litrowy worek, albo dwa razy w
    tygodniu 25 litrowy

    ;)

  • 16. Data: 2009-05-28 10:59:04
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    wiadomościnews:e2bf8dd8-b0e6-480e-8508-6f9e19dd1871@
    o18g2000yqi.googlegroups.com...

    > Od wagi.

    > Ale statystycznie sie wyrowna, raz wyrzucasz kaloryfer, a raz pierzyne.

    PROTESTUJĘ !!! To niesprawiedliwe.
    Statystcznie jak będziesz miał głowę w zamrażalniku a nogi w ogniu to
    będziesz miał dobrą temperaturę.
    Ja nie mam pierzyny więc nie będe mógł jej wyrzucić aby zająć miejsce
    dla 10 kaloryferów.

    --
    ZZ@private

  • 17. Data: 2009-05-28 11:00:48
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On May 28, 10:15 am, Lila <H...@H...Com> wrote:

> [...]
    > oprócz dwoch normalnych pojemników na smieci jeden duży pojemnik żólty.
    > Tam wrzuca się wszystkie surowce wtórne. To pozwaliło na zmniejszenie

    BANDYZTYZM i dyskryminacja.
    Zgodnie z ustawa gminy (wiochy) ja muszę płacić za dodatkowy worek na
    surowce i jeszcze potrafi zadzwonić pani z MPO i opieprzać że butelki
    nie umyte.

    --
    ZZ@private

  • 18. Data: 2009-05-28 12:32:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]

    >będziesz miał dobrą temperaturę.
    >Ja nie mam pierzyny więc nie będe mógł jej wyrzucić aby zająć miejsce

    Ok, przyjmuje protest: od wagi plus zakaz wyrzucania pierzyn i kaloryferow.

  • 19. Data: 2009-05-28 14:59:54
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    ZbyszekZ wrote:
> [...]
    > będziesz miał dobrą temperaturę.
    > Ja nie mam pierzyny więc nie będe mógł jej wyrzucić aby zająć miejsce

    Dwutlenkiem wegla juz sie handluje...
    Po prostu sprzedasz sasiadowki, ktory czesto wymienia kaloryfery swoja
    wagoobjetosc pierzyny za samochododzin na miejscu parkingowym pod klatka...

    Pozdro

    Maseł

  • 20. Data: 2009-05-28 15:23:12
    Od: "emarcin" <e...@p...com>

> [...]
    > klatki, z drugiej strony jakos trzeba to liczyc, a spoleczenstwo nie
    > nalezy do tych takich uczciwych, gdzie kazdy mieszkajacy jest zapisany

    Paranoja? Sam sobie (i nam) odpowiedziałeś - społeczeństwo
    nie należy do tych takich uczciwych. Gdyby każdy z nas miał
    elementarne poczucie sprawiedliwości - mniej byłoby tych
    paranoi.
    Swoją drogą metry - nie uciekną i się nie schowają - jak moi
    sąsiedzi, których co rano spotykam na parkingu, a w "duszach"
    do podziału wywozu śmieci - to "umarli na śmierć".

    Pozdrawiam emarcin

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4112 (20090528) __________