eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanierozliczenie zwolnienia od podatku od sprzedaży nieruchomości › rozliczenie zwolnienia od podatku od sprzedaży nieruchomości
  • Data: 2009-11-24 10:55:02
    Temat: rozliczenie zwolnienia od podatku od sprzedaży nieruchomości
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wstęp:
    sprzedałem mieszkanie, pieniądze przeznaczyłem na budowę domu,
    złożyłem pismo w US, że przez dwa lata wydam te pieniądze właśnie na
    ten cel i nie będę płacił podatku, dwa lata minęły, pieniądze
    poszły :-)
    i teraz:
    jakie wydatki mogę wliczyc i czym dokumentowac?:
    - działka - akt notarialny wystarczy?
    - materiały kupowane na fakturę ok, ale narzędzia?
    - umowy o dzieło z wykonawcami (nie firma, więc bez faktury Vat)?
    - odliczam vat od materiałów budowlanych, czy odejmuje zwrot vat od
    tych wydatków (odliczenie vat będę robił PO rozliczeniu ulgi)?
    - w trakcie tych 2 lat ożeniłem się (więc wspólnota majątkowa), czy
    wydatki od tego momentu liczę tylko w połowie?

    pozdrawiam
    s_13