  • Data: 2011-09-08 05:24:20
    Temat: sciany z silikatow a halas od sasiada
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mam sie kogo zapytac wiec Was poprosze o opinie.

    Jak to jest z budynkami obecnie budowanymi. Jest budynek stawiany w
    ten sposób ze czesc scian nosnych jest w technologii zelbetowo-
    murowej, sciany nosne oraz sciany dzialowe sa wymurowane z bloczkow
    silikatowych.

    To jest technologia, natomiast z tego co wiem sciany miedzy
    miszkaniami stawiane sa z bloczkow silikatowych o gr. 24cm.

    Powiedzcie mi jak wyglada izolacyjnosc akustyczna takiego mieszkania?
    Chodzi mi o to czy jak sasiad za przeproszeniem pierdnie lub troche
    glosno podkreci TV to bedzie to slyszalne i ew. jak mocno. Albo np
    szczekanie psa?
    Ja mieszkam w bloku z wilkiej plyty i mam bardzo traumatyczne doznania
    jesli chodzi o chalas, slychac wszystko.
    Z gory dziekuje z opinie