  • 1. Data: 2009-04-28 09:43:43
    Temat: strefa chroniona (linia średniego napięcia)
    Od: "Marcin D" <j...@g...pl>

    Mam działkę przez która biegnie linia sredniego napięcia. Wyczytałem, ze w
    takim przypadku strefa chroniona czyli taka w której nie można budowac
    wynosi 4m. Nie rozumiem tylko czy chodzi o 4m z obu stron linii przesyłowej
    (czyli razem 8m) czy rzeczywiście o 4m...
    Czy ktoś może mi to wyjasnić?
    Może jeszcze jedno - jakie inne obciążenia wynikają z racji isnienia tej
    strefy chronionej? Tzn oprócz zakazu budowy czegokolwiek. Czy moge sobie ten
    teren ogrodzić i zrobić tam ogród?

  • 2. Data: 2009-04-28 10:11:07
    Temat: Re: strefa chroniona (linia średniego napięcia)
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin D" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Może jeszcze jedno - jakie inne obciążenia wynikają z racji isnienia tej
    > strefy chronionej? Tzn oprócz zakazu budowy czegokolwiek. Czy moge sobie

    4 m z kazdej strony czyli w sumie 8 m
    ogrodzic i zrobic ogrod oczywiscie mozesz

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-04-28 14:15:19
    Od: "Marcin D" <j...@g...pl>

    HANA <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 4 m z kazdej strony czyli w sumie 8 m

    Dzięki za odpowiedź. Tego się własnie obawiałem, ze aż 8 :((

    > ogrodzic i zrobic ogrod oczywiscie mozesz

    A czy jeśli bedzie np jakaś awaria i energetycy bedą chcieli dostać się do
    słupa to mi tego płotu i ogrodu nie zniszczą? Pół biedy jesli zniszczą i
    zapłacą za szkody, gorzej jesli zniszczą i jeszcze mnie oskarżą o
    utrudnianie poprzez zastawianie przejścia;)