  • Data: 2010-08-07 08:53:26
    Temat: szpachlowanie, siatka i narozniki = jaka kolejnosc
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net szukaj wiadomości tego autora

    witam
    troche wczoraj zglupialem. pewna ekipa konczy mi remont domu i w
    przeciwienstwie do poprzednikow (ktorzy jakis czas temu robili remont
    pierwszej polowy) klada narozniki (takie z cienkiej blaszki z otworkami,
    wybaczcie nie wiem jak sie to fachowo nazywa) pod siatka. poprzenicy kladli
    je na siatke. ktos mi podpowie jak jest wlasciwie ? mam watpliwosc czy
    narozniki pod siatka maja sens ale zanim sie w sprawie w poniedzialek
    wypowiem chcialbym wiedziec ze mam racje. narazie zrobili tak tylko jeden
    otwor na drzwi wiec ewentualnych poprawek bylo by niewiele.
    --
    Robert CyberM