  • 11. Data: 2010-08-07 22:58:02
    Temat: Re: szpachlowanie, siatka i narozniki = jaka kolejnosc
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "na102" <g...@P...FM> wrote in message
    news:i3kboc$gpi$1@inews.gazeta.pl...

    > wszyscy tu pisalismy o scianach na zewnatrz, a jaka siatke ty bedziesz
    > kladl w srodku na sciany ?

    No tak, ale ostatnio tych narożników z siateczkami - tych do styropianu -
    używałem do obróbek krawędzi veluxów. I nawet nawet to wychodzi.

  • 12. Data: 2010-08-08 02:29:52
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-08-07 21:21, na102 pisze:

    > wszyscy tu pisalismy o scianach na zewnatrz, a jaka siatke ty bedziesz kladl
    > w srodku na sciany ?

    Nie wszyscy!
    Ja zrozumiałem że jemu właśnie o środek chodzi więc dla tego mówiłem, że
    narożnik na sam wierzch.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 13. Data: 2010-08-08 07:45:20
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik <cyber_no_@_spam_sarocom.net> napisal w wiadomosci
    > poprzednia ekipa nie wtapiala tej siatki, byl tynk i gladz gipsowa na to.
    > jednak mnie nie zadowala stad tez siatka i goldband.

    Co Ciebie nie zadowala? Brak siatki? Siatka wewnatrz w warstwie tynku/gladzi
    to bzsens. Po co ona tam?

    > siatka jest taka sama
    > jak do styropianu, cienka taka ala plastikowa. zewnetrzne narozniki sa
    > zabezpieczone stalowym (?) naroznikiem z siateczka, domyslam sie ze po tym
    > jak naloza na to gladz gipsowa przyjdzie na to taki naroznik bez
    > siateczki.
    > dobrze rozumuje, tak powinno byc ?

    ty tak powaznie czy prowokujesz?
    Narozniki z siatecza w warstwie tynku i naroznikibe siateczki w warstwie
    gladzi? Kup jeszcze takie silikonowe cieniutkie narozniki w warstwie
    farby;)))

    Kris

  • 14. Data: 2010-08-08 15:23:54
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > Co Ciebie nie zadowala? Brak siatki? Siatka wewnatrz w warstwie
    > tynku/gladzi to bzsens. Po co ona tam?
    nie zadowalaja mnie sciany na ktorych mam mase pekniec i rys mimo remontu
    zakonczonego 3 miesiace temu (budynek stary i nie osiada dla jasnosci)
    dlatego teraz siatka jest obecnie na wszystkich powierzchniach i ma zapobiec
    jakimkolwiek pekniecia.

    > ty tak powaznie czy prowokujesz?
    > Narozniki z siatecza w warstwie tynku i naroznikibe siateczki w warstwie
    > gladzi? Kup jeszcze takie silikonowe cieniutkie narozniki w warstwie
    > farby;)))
    czytales co pisalem ? naroznik 2x nie jest moim pomyslem. ekipa ktora konczy
    remont tak zaczela robic dlatego pytalem czy to lokalny zwyczaj czy tez
    zwyczajnie tak sie robi. poprzednia ekipa nie kladla tych "podgipsowych
    narosnikow z siateczka" stad pytanie.

    p.s.
    to zdaje sie nie jest grupa dyskusyjna wylacznie dla osob zawodo zajmujacych
    sie budownictwem ? wiec nie rozumie co Cie dziwi w moim pytaniu, nie jestem
    budowlancem wiec pytam. nie masz zamiaru odpowiadac merytorycznie to nie
    pisz wcale.
    --
    Robert CyberM