  • 31. Data: 2013-04-08 21:40:18
    Temat: Re: termostaty grzejnikowe z piecem co gazowym
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 04.04.13 12:38, Ergie pisze:
    > Niektóre (na pewno nie wszystkie) kotły mają czujnik który wyłącza
    > kocioł gdy wszystkie grzejniki są zamknięte i wzrasta ciśnienie w
    > instalacji.

    Mój instalator twierdził, że co najmniej jeden grzejnik musi zapewniać
    stale obieg, w związku z tym mam obie drabinki łazienkowe bez zaworów.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 32. Data: 2013-04-08 21:51:34
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-04-07 22:21, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    > No to załóż zawory termostatyczne przy grzejnikach i wyłącz sterownik
    > pokojowy.

    Mam na wszystkich grzejnikach zawory termostatyczne i nimi reguluję
    temperatury we wszystkich pomieszczeniach (w każdym oddzielnie). Mam np.
    pokój w którym rzadko przebywam i tam mam ustawione kilka stopni mniej.
    W garażu mam grzejnik "just in case" policzony na 20C, który jest
    włączony przeciwzamrożeniowo. Jeszcze chyba nigdy się nie włączył.

    > No to załóż pogodówkę :)

    Zawór termostatyczny natychmiast wyłącza mi grzejnik w tym
    pomieszczeniu. Co lepszego da mi pogodówka?

    Jedyne, co mi grzeje "na stałe" to podłogówka.

    M.