  • 81. Data: 2014-07-23 09:25:06
    Temat: Re: walka z wełnowcami
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 9:16, FEniks pisze:

    > Już na samą myśl o tym się wzdręga.

    Bożesz ty mój... Tym sposobem zamordowano właściwie już Usenet: z jednej strony
    trolle, z drugiej - tacy śmieciarze bleblający z bździękiem i tasiemcem nie na
    temat, i newsy kaput. Żeby to jeszcze przynajmniej zabawne, czy dowcipne było.
    Ale nie, potwierdza jedynie obiegową opinię, iż poczucie humoru związane jest
    z IQ.

    --
    collie

  • 82. Data: 2014-07-23 09:56:04
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-07-23 09:25, collie pisze:

    > Bożesz ty mój... Tym sposobem zamordowano właściwie już Usenet:

    A w ten sposób właśnie robi się z Usenetu świętość.

    Ewa

  • 83. Data: 2014-07-23 10:02:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 9:56, FEniks pisze:

    > A w ten sposób właśnie robi się z Usenetu świętość.

    Dalej nie rozumiesz. Jeśli już bierzesz udział w tworzeniu flejma nie na temat
    na news-grupie - na dodatek flejma żenującego, obrażającego inteligencję
    użyszkodników grupy - to przynajmniej przestrzegaj żelaznej zasady usenetowej:
    TNIJ CYTATY!

    --
    collie

  • 84. Data: 2014-07-23 11:52:54
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-07-23 09:25, obywatel collie uprzejmie donosi:

> [...]
    > było.
    > Ale nie, potwierdza jedynie obiegową opinię, iż poczucie humoru związane

    Poczucie humoru jest bardzo mocno skorelowane z IQ.
    Co widać.

  • 85. Data: 2014-07-23 12:12:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 11:52, Qrczak pisze:

    > Dnia 2014-07-23 09:25, obywatel collie uprzejmie donosi:

    > Poczucie humoru jest bardzo mocno skorelowane z IQ.
    > Co widać.

    Toż napisałem. Do cięcia cytatów też wymagane jest trzycyfrowe IQ.

    --
    collie

  • 86. Data: 2014-07-23 12:18:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 12:29, XL pisze:

    > Qra jak zawsze do pomocy GOTOWA(na).

    :-D

    --
    collie

  • 87. Data: 2014-07-23 12:23:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    > [ciach bzdety]

    "Nie jest głupim ten co błędy czyni,
    ale ten co w błędzie uporczywie trwa."

    --
    collie

  • 88. Data: 2014-07-23 12:27:35
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 23 Jul 2014 09:25:06 +0200, collie napisał(a):

    > Bożesz ty mój... Tym sposobem zamordowano właściwie już Usenet: z jednej strony
    > trolle, z drugiej - tacy śmieciarze bleblający z bździękiem i tasiemcem nie na
    > temat, i newsy kaput.

    :-)
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 89. Data: 2014-07-23 12:29:30
    Od: XL <i...@g...pl>

  • 90. Data: 2014-07-23 12:31:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Już na samą myśl o tym się wzdręga.

    Jeśli nie pójdzie za doradą, zejdzie na psy.

    --
    Jarek