  • 1. Data: 2010-04-27 09:37:29
    Temat: wanna - sarkofag
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    do tej pory zamierzałem wannę przystawić do ściany i albo kupić gotową
    zabudowę, albo zabudować czymś. Zacząłem zastanawiać się jednak czy wanny
    nie obudować ze wszystkich stron, a ją włożyć w środek. Wówczas od strony
    dwóch ścian byłaby dodatkowa półka itp. Pytanie brzmi, czy każdą wannę
    prostokątną (z tych tańszych <1000zł) da się tak wstawić, na co trzeba
    uważać i o czym pamiętać. Czy na brzegu tak osadzonej wanny akrylowej
    można by było usiąść.

    Ktoś ma takie rozwiązanie? jak to się sprawuje?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2010-04-27 19:43:13
    Temat: Re: wanna - sarkofag
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > można by było usiąść.
    >
    > Ktoś ma takie rozwiązanie? jak to się sprawuje?

    Obudować pewnie każdą się da - u mnie obudowano bloczkami Ytong, na to
    kafelki i jest slicznie :) ale będziesz musiał pomyśleć o tym gdzie i jak
    zamocować kran

    MaW

  • 3. Data: 2010-04-28 12:30:43
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    > Obudować pewnie każdą się da - u mnie obudowano bloczkami Ytong, na to
    > kafelki i jest slicznie :) ale będziesz musiał pomyśleć o tym gdzie i jak
    > zamocować kran

    Są wanny co mają otwór na kran.

  • 4. Data: 2010-04-29 15:50:45
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-04-28 14:30, Jan Kowalski pisze:

    > Są wanny co mają otwór na kran.
    A te co nie mają - to zawsze zrobić można, tylko polecam pomyśleć "gdzie
    ta woda będzie leciała" - kapanie po skośnym brzegu wanny nie wygląda
    elegancko, z czasem zawsze zrobi się zaciek...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173