    From: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: [waw] ekipa do wykończenia paru rzeczy
    Date: Tue, 15 Dec 2009 14:00:05 +0100

    Witam,

    Szukam sprawdzonej ekipy/człowieka, do roboty w Warszawie w bloku. Ja
    wiem, że Google. Ale to nie takie proste, bo mam zdaje się za duże
    wymagania :

    - zero picia podczas pracy/przed pracą, poczuję - wypie* z domu bez
    dyskusji;
    - zero palenia po 40 papierosów w domu i smrodu z tym związanego;
    - ten ktoś musi sprawnie robić po kolei, nie siedzieć, nie polemizować,
    nie filozofować nad złem tego świata, sąsiadów, rodziny, materiałów,
    konstrukcji budynku, prezydenta, rządu itp. itd.
    - ma znać się na robocie i wiedzieć co z czym i do czego, umieć
    samodzielnie pracować bez konieczności pokazywania palcem "tu pan
    maźnie, bo pan nie maznął, weź pan szpachelką, nie młotkiem!".
    - ma posiadać własne, sprawne narzędzia.
    - musi potrafić po sobie sprzątnąć, umieć obsłużyć mop, miotłę, worek na
    śmieci, odkurzacz, szmatę i wodę.
    - ma mieć rozsądny cennik, a nie brać po 100 zł za każde 100 oddechów i
    10 kroków po mieszkaniu.
    - nie jest zamkniętym w sobie bucem, z którym nie można nic uzgodnić, bo
    zakres słownikowy ma za mały i nie umie zrozumieć o co mi chodzi i
    powiedzieć o co mu chodzi, jedym słowem - komunikatywny.

    A zakres prac - wydawało by się - niewielki. Gipsy na ściany w dwóch
    pomieszczeniach i w dopiero co wytynkowanej wnęce, wyrównanie,
    szpachlowanie, pomalowanie na nowo, przesunięcie mi jednego punktu
    elektrycznego, obrobienie otworów na ościeżnice pod drzwi i ogólna
    "kosmetyka" poremontowa, ewentualnie listwy przypodłogowe do położenia.

    Czy to naprawdę przekracza zakres kompetencji "fachowych ekip"? Utknąłem
    już na trzecim fachowcu i szczerze - mam dość :( Ciągną się pierdoły
    całymi tygodniami, końca nie widać, postępu prac nie widać.

    Sam bym zrobił, gdybym miał czas. Tak, niestety nie podziałam a bardzo
    bym chciał...

    Czy ktoś poleci kogoś sprawdzonego, ale naprawdę sprawdzonego? Kto jest
    w stanie podjąć się roboty, odebrać telefon, pogadać jak człowiek itp.
    itd.?

    prosiłbym na priv... t kropka glowacki małpka gmail kropka com

    Pozdrawiam,
    Tomek