eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniewentylacja- pytanie o turbulencje i zwężkę Venturiego... › wentylacja- pytanie o turbulencje i zwężkę Venturiego...
  • Data: 2010-04-22 18:36:12
    Temat: wentylacja- pytanie o turbulencje i zwężkę Venturiego...
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wykombinowałem podpięcie okapu nad kuchenką do kanału wentylacyjnego.Kanał ów bierze
    początek w
    piwnicy tuż pod stropem,idzie w ścianie kuchennej, przechodzi w trójnik i wyłazi
    przez ścianę
    zewnętrzną.Zbudowany jest z rur PCW fi 110mm.Jak na schemacie poniżej...
    Pomyślałem,że włączając wiatrak w okapie, strumień powietrza wylatując na zewnątrz
    zaciągać bedzie
    również powietrze z piwnicy,tym samym ją wentylując.Ale zastanawiam się jak
    przemodelować trójnik, w
    taki sposób,żeby powietrze z okapu nie leciało mi wstecznie do piwnicy..
    Wiem, wiem nie należy łączyć w 1 przewód 2 wentylacji.Ale tak mam i już.

    __ wylot

    |\
    | \ trójnik i wlot z okapu

    wlot z piwnicy