  • 11. Data: 2010-07-16 12:06:02
    Temat: Re: włącznik w meblach
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Rafał" <r...@o...pl> wrote in message
    news:i1phkh$7g5$1@node2.news.atman.pl...

    > Wiesz. Tu było by trzeba pokombinować z identyfikacją osób. Bo każdy kij
    > ma dwa końce - człowiek będzie sobie chciał sięgnąć po piwko czy
    > flaszeczkę, a tu alarm się włączy i żonę przywoła.

    Myślałem o tajnym liczniku odwiedzin... :-))

  • 12. Data: 2010-07-16 15:03:24
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Rafał pisze:

    > No z kontraktonem też może być, ale łatwiej moim zdaniem z tą krancówką.

    Przecież krańcówka działa identycznie jak kontrakton, tylko zamiast
    jakiejś dźwigni jest magnes

> [...]
    > mikroprocesorze, może nawet wyjdzie taniej niż na elementach
    > dyskretnych, a daje dużo większe możliwości.

    W tym akurat wypadku sądzę, że były zastosowane 2 elementy
    załączająco-rozłączające i kondensator większej pojemności. Do tego
    zasilanie i nic więcej nie potrzeba.

> [...]
    > Jednym procesorkiem obsłużysz pokaźną liczbę szuflad, a i tak pewnie
    > starzy portów i pamięci żeby "ekspres do kawy" podłączyć;)

    "Wszystko powinno być tak proste, jak to tylko możliwe, ale nie
    prostsze." A.Einstein

    mikroprocesor można wykorzystać w inny sposób :P