  • 31. Data: 2019-09-27 08:59:18
    Temat: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 08:33, Uzytkownik pisze:

    > Chłopie weź się ogarnij i przestań
    > wszystkich ludzi traktować jak idiotów.

    Przy Tobie akurat słowo "jak" jest zbyteczne.
    Albowiem poczucie humoru jest oznaką inteligencji.

  • 32. Data: 2019-09-27 09:23:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-27 o 08:47, collie pisze:

    > "Proście, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; pukajcie,
    > a zostanie wam otworzone. Bo każdy, kto prosi, otrzymuje, a kto
    > szuka, znajduje, a pukającemu zostanie otworzone" (Mt 7,7-8).
    > Oto słowo Pańskie. Leniu.

    PierdoLenie.

    Jak wiesz gdzie kupić to pomóż autorowi wątku i nie pierdol od rzeczy.
    Daj linka.

  • 33. Data: 2019-09-27 09:30:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 19:15, ks pisze:

> [...]
    > wiec wychodzi że gość ma racje mówiac że to nie jest typowa rzecz.
    > Wiec na te chwile wychodzi że jedyna metoda to taka jaka opisał
    > użytkownik tzn 2 mufy albo pisałem na początku czyli jedna i
    > odchylenie rury o którym zapomniałem (po odkopaniu na kilka metrów
    > oczywiscie). Zastanawiam się czy jakby piłke gumową uprzednio
    > napompowaną tak aby na wcisk wchodziła do rury wcisnąc po rozpieciu
    > aby miec czas na fazowanie czy by było ok. Jakby w taką piłke jeszcze
    > węza wcisnąc żeby mechanicznie sie dobrze trzymał to by mozna piłki
    > przez trójnik usunąć po spuszczeniu powietrza.

    Świetnie kombinujesz, bo to właśnie tak się robi. Trzeba odszukać
    studzienkę przed miejscem wcinki i tam się opuszcza taki korek
    pneumatyczny. Wsadza się w rurę odpływową i pompuje sprężonym
    powietrzem. http://www.korkipneumatyczne.pl/?page_id=274 Takie korki
    można kupić, ale też można wypożyczyć. Są firmy, które wypożyczają takie
    sprzęty. Ale najlepiej poszukaj firmy, która się trudni takim sprawami.
    Tutaj naprawdę trzeba mieć doświadczenie, aby sobie nie zrobić krzywdy i
    nie pierniczyć. Trzeba mieć odpowiednie narzędzia.

  • 34. Data: 2019-09-27 09:33:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-27 o 09:30, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > sprawami. Tutaj naprawdę trzeba mieć doświadczenie, aby sobie nie
    > zrobić krzywdy i nie pierniczyć. Trzeba mieć odpowiednie narzędzia.

    Tu masz rysunki jak się to robi:

    http://www.asbudplock.eu/katalogi/korki.pdf

  • 35. Data: 2019-09-27 09:43:55
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 09:23, Uzytkownik pisze:

    > PierdoLenie.
    >
    > Jak wiesz gdzie kupić to pomóż autorowi wątku i nie pierdol od rzeczy. Daj linka.

    Wsłuchaj się w słowo Pańskie - "Proście...", dzbanie jeden z drugim.

  • 36. Data: 2019-09-27 10:05:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    PVC do PVC?
    Multum klejów.

    -----

  • 37. Data: 2019-09-27 10:18:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Flaszkę (tej na myszach) proszę mi przysłać pocztą:
    www.drainagesuperstore.co.uk/product/875-degree-solv
    ent-weld-clip-saddle-branch-160mm-x-110mm.html

    -----

  • 38. Data: 2019-09-27 10:26:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.google.pl/search?tbm=isch&q=sewage+saddle+160

    -----

  • 39. Data: 2019-09-27 12:05:21
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 25.09.2019 o 17:25, ks pisze:
    > Witam,
    >
    > Muszę się połączyć do czynnej rury kanalizacyjnej 160mm.
    > Gościu z którym wstepnie rozmawiam mówi że najlepiej by było gdyby miec
    > "siodełko" (chodzi o trójnik gdzie główna rura jest rozcięta wzdłuż i
    > skręcana na rurze do której się wpinamy).

    to ja się podłączę do pytania: mam pion kanalizacyjny 110
    żeliwny?/metalowy (to jest odpowietrzenie rur na parterze, na piętrze
    nic nie mam). chciałbym do niego podpiąć odpływ z WC na piętrze. czy
    takie coś:
    https://www.lazienkiabc.pl/Siodlo-mechaniczne-do-pio
    nu-rur-kanalizacyjnych-fi-110-McAlpine-MPSOB-110-802
    45.html
    zdałoby egzamin? to jest niby 110/110 ale wewnętrzna średnica to chyba
    80mm - to wystarczy na WC?
    Ok. 4 m od pionu będzie WC i 1,5m dalej odpływ z prysznica
    Nie wiedziałem że takie siodła w ogóle istnieją, a dość mocno ułatwiło
    by mi to wpięcie się

    Lukasz

  • 40. Data: 2019-09-27 12:43:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-27 o 10:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Flaszkę (tej na myszach) proszę mi przysłać pocztą:
    > www.drainagesuperstore.co.uk/product/875-degree-solv
    ent-weld-clip-saddle-branch-160mm-x-110mm.html

    > -----

    64??
    Popierdzieliło kogoś?
    Za tyle to można kupić całą przyczepę rur, a nie taki "ogryzek".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam