  • 21. Data: 2019-09-27 00:00:45
    Temat: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 11:30, collie pisze:

    > Idź drogą zasugerowaną przez facia, z którym rozmawiałeś -
    > czyli z siodełkiem - ale weź fachowca, który się zna na
    > tym, a nie pierdzieli o jakimś rozcinaniu rury wzdłuż.
    > Tam się wierci otwór, w otwór wstawia się siodełko, dokręca
    > wihajter i już jesteś podłączony do rury. A siodełko działa
    > podobnie jak korek w termosie: kręcąc wihajtrem w środku
    > korka, powodujemy jego rozszerzenie i dociśnięcie do ścianki.
    > Siodełko 160 kupisz bez problemu na Alledrogo.
    >
    > I nie słuchaj głodnych kawałków użyszkodników o przecinaniu
    > czynnej (!) rury kanalizacyjnej i wstawianiu jakichś mufek-
> [...]
    Jak miałbyś odrobinę pojęcia o złączach siodłowych to nie pieprzył byś
    takich głupot.

    Po pierwsze siodełko do rury 160 po prostu jest prawie nie do zdobycia,
    bo standardem w sieciach kanalizacyjnych są rury od 200 w górę.
    Najcieńsza rura sieci kanalizacyjnej to 200

    Rury 160 to tylko sobie można zrobić koło domu.

    Poza tym nie wszystkie siodełka dokręca się wihajstrem.

  • 22. Data: 2019-09-27 00:02:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 11:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Skoro to PVC, to może lepiej siodełko klejone?

    Jak znajdziesz klej, który będzie w stanie to pokleić to daj znać.

  • 23. Data: 2019-09-27 00:14:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Wez przyklad z gory. W Warszawie jak im w tunelu rury na scieki pekaly przy montazu
    to zabetonowali na rowno. Zrob dziure w rurze, dostaw druga rure i zalej betonem.

    A sfinansujesz mu koszty wymiany odcinka instalacji kanalizacyjnej?

    Wiesz, że sposoby wcinania się do sieci kanalizacyjnej są określone
    normami i podlegają kontroli powykonawczej. Mówiąc w skrócie po
    wykonaniu wcinki przed zasypaniem wykopu musi odebrać to inspektor z
    wodociągów? Jak zobaczy Twój patent to każe wymienić uszkodzoną rurę
    kanalizacyjną, a to nie jest ani proste, ani tanie. Koszty mogą sięgnąć
    dziesiątek czy nawet setek tysięcy złotych.

    Skąd u Ciebie się bierze to parcie udzielania porad w każdym wątku,
    pomimo, że nie masz o tym najmniejszego pojęcia?

    Udzielaj porad tylko i wyłącznie w tematach o których masz pojęcie.

  • 24. Data: 2019-09-27 00:18:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > W nocy rob. Wtedy ludzie spia i nie sraja. Jest szansa na to ze rura bedzie pusta.
    Wiesz ze jak ta rura napewno jest z PCV to mozna do niej przyspawac rure z PCV.
    Dopasowac rure, przyspawac i otwornica wsadzona w przyspawana rure zrobic otwor. Przy
    koszcie wykopu na 2,5 metra w glab przyspawanie bedzie sladowym wydatkiem.

    Kogutek nie pierdol głupot.

    Sieć kanalizacyjna to nie jest twój prywatny kurnik i wszelkie prace
    muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami i normami, a następnie
    odebrane przez nadzór - inspektora z wodociągów. Nie można robić żadnej
    partyzantki tylko ma być wykonane zgodnie z przepisami.

    Kolejne twoje porady, które są szkodliwe.

  • 25. Data: 2019-09-27 00:30:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 11:30, collie pisze:
    > I nie słuchaj głodnych kawałków użyszkodników o przecinaniu
    > czynnej (!) rury kanalizacyjnej i wstawianiu jakichś mufek-
    > srufek i trójników.

    Kolego, takie prace nie stanowią żadnego problemu dla firm, które
    wykonują takie usługi.

    Wykonanie wcinki w sposób, który opisałem na czynnym rurociągu nie
    stanowi najmniejszego problemu. Pod warunkiem, że się wie jak to zrobić
    i się posiada odpowiedni sprzęt.

    A odpowiednim sprzętem są:

    Korek pneumatyczny, który wsuwa się do odpływu studzienki
    kanalizacyjnej, która znajduje się na sieci powyżej punktu wcinki.

    Po wsadzeniu korka, puszcza się sprężone powietrze z kompresora lub z
    butli, który zostaje napompowany jak balon i szczelnie zatyka przepływ
    nieczystości.

    Wcięcie o którym pisałem zajmuje raptem 20-30min roboty. W tym czasie
    studzienki przyjmują ścieki. Po wykonaniu wcinki, spuszcza się powietrze
    z korka, a korek wyciąga. Wszystkie te czynności wykonuje się nawet nie
    schodząc do studzienek. Każda sieć kanalizacyjna posiada co kawałek
    takie studzienki rewizyjne.

  • 26. Data: 2019-09-27 01:22:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakos w Warszawie mieli w dupie normy. Jak im zaczely pekac rury przy montazu, bo
    zapewne kupili chujowe ale zaplacili jak by byly w gatunku lux, to zalali wszystko
    betonem. Betonowe rury i pewno trojniki itd. tez sa. Jaki Ty masz wspolczynnik
    inteligencji ze nie wyczailes ze sobie zartuje?

  • 27. Data: 2019-09-27 08:10:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 00:00, Uzytkownik pisze:

    > Po pierwsze siodełko do rury 160 po prostu jest prawie nie do zdobycia

    Słowem "prawie" wywinąłeś mi się spod bata.

  • 28. Data: 2019-09-27 08:33:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    betonem. Betonowe rury i pewno trojniki itd. tez sa. Jaki Ty masz wspolczynnik
    inteligencji ze nie wyczailes ze sobie zartuje?

    Udzielasz ch.... porad, a jak ktoś ci zwraca uwagę, że działasz na
    szkodę ludziom to zawsze próbujesz "odwrócić kota ogonem". Chłopie weź
    się ogarnij i przestań wszystkich ludzi traktować jak idiotów.

  • 29. Data: 2019-09-27 08:38:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-27 o 08:10, collie pisze:

    > Słowem "prawie" wywinąłeś mi się spod bata.

    W odróżnieniu od ciebie, ja wiem o czym piszę, a baty to tobie się
    należą. Oczekuję, że mając odrobinę honoru, dokonasz publicznego
    samobiczowania, tak jak chciałeś biczować innych.

  • 30. Data: 2019-09-27 08:47:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.09.2019 o 13:07, Piotrek Paradysz pisze:

    > Dawaj linki gdzie to kupisz.

    "Proście, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; pukajcie,
    a zostanie wam otworzone. Bo każdy, kto prosi, otrzymuje, a kto
    szuka, znajduje, a pukającemu zostanie otworzone" (Mt 7,7-8).
    Oto słowo Pańskie. Leniu.