  • 1. Data: 2010-04-29 16:54:27
    Temat: www.edom.pl poczytaj / podziel się opinią
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Zanim kupisz albo wyremontujesz mieszkanie poczytaj:

    www.edom.pl

    Informacje o bankach - zapoznaj się z ofertą kredytową, porównaj oferty
    różnych banków.

    Informacje o developerach - zanim kupisz mieszkanie poczytaj opinie o
    inwestycji w którą chcesz zainwestować swoje pieniądze. Podziel się
    zdobytym doświadczeniem z innymi użytkownikami, może oni potrzebują
    twojej wiedzy.

    Praktyczne porady - zanim kupisz albo zaczniesz remont poczytaj na pewno
    znajdziesz coś dla siebie

    Prowadzisz firmę budowlaną lub usługową - znajdziesz tu też swoje
    miejsce, umieć swoją wizytówkę na portalu być może ktoś skorzysta z
    twojej oferty.

    I wszystko to za darmo bez żadnych kosztów.

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 2. Data: 2010-04-29 19:12:39
    Temat: Re: www.edom.pl poczytaj / podziel się opinią
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

> [...]
    > Informacje o developerach ...
    > Praktyczne porady ...
    > Prowadzisz firmę budowlaną lub usługową ...

    SPAMER-service.

    Uzasadnienie:
    Zaglądam - Rynek finansowy i co widzę mBank nr1 ocena 9.2
    Wyślij tę informację na http://kupfranki.pl/ , a może uda Ci się dotrzeć do
    forumowiczów zlikwidowanego Forum Klientów Multibanku.
    Oni miarodajnie wyjaśnią zalety i wady www.edom.pl

    Pozdrawiam emarcin

  • 3. Data: 2010-04-29 19:25:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-04-29 21:12, emarcin pisze:

> [...]
    > Wyślij tę informację na http://kupfranki.pl/ , a może uda Ci się dotrzeć do
    > forumowiczów zlikwidowanego Forum Klientów Multibanku.

    To ludzie robią wpisy, jeśli jesteś nie zadowolony z obsługi jakiegoś
    banku to napisz i po sprawie .. daj niskie oceny i automatycznie suma
    ocen spadnie ... może komuś się tam podobało .... to wszystko

    Na razie serwis startuje i jest mało wpisów, mam nadzieję że kiedyś
    będzie więcej. Powstał dla tego że szukając mieszkania i grzebiąc po
    necie musiałem szukać na 100 różnych forach, serwisach opinii na temat
    developera ... może zgromadzenie tego w jednym miejscu ma sens. Serwis
    jest bezpłatny i jedyne koszta są ponoszone przez nas, wy nic nie
    płacicie .... po prostu jesteśmy po zakupie mieszkania i takie
    informacje przy weryfikacji były nam przydatne...

    Pozdrawiam.
    Chris