  • 1. Data: 2010-04-29 13:21:18
    Temat: jakie parapety zewnętrzne?
    Od: pwk <p...@w...pl>

    Witam :)

    Jestem w trakcie przebudowy domku - właściwie budowa od podstaw...
    W związku z tym pojawia mi się wiele pytań i może dobre dusze będą miały
    ochotę coś podpowiedzieć :)
    Pozwolę sobie założyć kilka wątków :)

    Pytanie tutaj jak w temacie.
    Z czego macie parapety zewnętrzne i jakie polecalibyście?

  • 2. Data: 2010-04-30 05:23:02
    Temat: Re: jakie parapety zewnętrzne?
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    pwk pisze:

    > Z czego macie parapety zewnętrzne i jakie polecalibyście?

    Ceramiczne, klinkier szkliwiony - zalety: estetyczne, naturalny wygląd,
    łatwe do utrzymania w czystości.
    --
    Basia

  • 3. Data: 2010-04-30 06:46:43
    Od: pwk <p...@w...pl>

    > Ceramiczne, klinkier szkliwiony - zalety: estetyczne, naturalny wygląd,
    > łatwe do utrzymania w czystości.
    Ha!
    Mnie też takie się najbardziej podobają, ale słyszałem opinię, że to
    potem na jakichś fugach czy gdzieś tam pęka i przecieka i zacieka na
    budynek...

  • 4. Data: 2010-04-30 06:52:39
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    pwk pisze:

    > Mnie też takie się najbardziej podobają, ale słyszałem opinię, że to
    > potem na jakichś fugach czy gdzieś tam pęka i przecieka i zacieka na
    > budynek...

    Nie wiem, jak będzie w przyszłości, u nas mają kilka lat i nic nie pęka,
    wyglądają i zachowują się jak nowe.
    --
    Basia

  • 5. Data: 2010-04-30 07:43:01
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Bbjk wrote:

    > Ceramiczne, klinkier szkliwiony - zalety: estetyczne, naturalny wygląd,
    > łatwe do utrzymania w czystości.

    Blaszane, tanie i łatwe do ułożenia, najlepsze z nierdzewki lub aluminium,
    drogie z blachy cynkowej, mosiężnej, miedzianej. Szczelne, zdatne do
    naprawy w przypadku przedziurawienia - poprzez lutowanie. Eleganckie z
    miedzi - nabiera szlachetnego wyglądu poprzez patynę.

  • 6. Data: 2010-04-30 08:18:08
    Od: pwk <p...@w...pl>

    W dniu 2010-04-30 9:43, Panslavista pisze:
    ... Eleganckie z
    > miedzi - nabiera szlachetnego wyglądu poprzez patynę.

    Ha, ha!
    W mojej okolicy raczej nie zdąży :)

  • 7. Data: 2010-05-10 19:26:04
    Od: Leszek <l...@g...com>

    zrób parapety z tytan-cynku niezniszczalne i nei krasą tak jak miedzi

    balaszane powlekane mają ten plus ze są tanie i można je zawsze
    wymienić na nowe